/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hjælp mangle unlock kode til en 3410
Fra : sweet112
Vist : 259 gange
20 point
Dato : 05-02-04 14:05

nogen der kan hjælpe med en undlock kode til en 3410 midt iminenummer er 351483205187597

Kommentar
Fra : trunde

Dato : 05-02-04 14:11

Her er løsningen : www.gratisunlock.dk - følg brugsanvisningen og problemet er løst

Mvh
ka

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 05-02-04 15:43

For at låse 3410 op, kræves kabel og et program som fx Knok95

Hilsen sidal26

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 05-02-04 16:07

Du går bare ind på denne side. www.uniquephones.com

Kommentar
Fra : joker

Dato : 05-02-04 16:37

Nej nej og atter nej.

trunde--> Gratisunlock låser ikke gratis op mere og for det andet har de aldrig kunnet låse 3410 op.

zibas--> Du kan ikke få låst 3410 op her.

Til alle´, som bare skriver et eller andet, som de tror at de engang har hørt om et eller andet sted. Tjek nu hvad i svarer på i stedet for bare at blabre et eller andet fuldstændigt ukorrekt ud.

Sweet112--> Nokia 3410 hører til serien DCT-3 telefoner, disse kan der kun beregnes koder til med nogle specielle programmer, som der ikke er mange som har. Jeg kan låse den op via www.BefriMinMobil.dk for 70 kr.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk - www.FreeMyMobile.com

Kim Christensen

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 05-02-04 17:20

Jeg vil gøre det for 50.-kr

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-02-04 23:35

Hvad er den låst til???
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 05-02-04 23:48

Konkurrencen er hår hvad

men til dig sweet112 brug Dan (helloo.dk) han kan
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : Zimo_89

Dato : 16-02-04 17:42

Jeg fralægger mig et hvert ansvar for ødelagt telefoner:

koder fra http://www.uniquephones.com/unlock/index.php med koden johs og kode johs
Hvis det er

TDC: #pw+2407443255+1#
Sonofon: #pw+1613613785+1#
Orange: #pw+5563572026+1#
Telia: #pw+2536253352+1#

sådan gør du:

How to use:

Remove SIM Card and turn phone on.
Enter code in to main screen.
To get the 'p' push your '*' key 3 times, the 'w' is the '*' pushed 4 times.

Don't forget to remove SIM-card, when entering codes!
After entering unlock code phone will display:
"SIM restriction off" - when lock has been successfully removed;
"Code error" - when entered unlock code is wrong;
"Can't undo restriction" - when you've tried to enter wrong codes too many times;

You have only 5 tries to enter proper unlock codes!
After that your phone can be unlocked only via cable, unlock codes won't work anymore!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 16-02-04 18:08

Se på www.helloo.dk Her er ALLE Nokia telefoner GRATIS at låse op...
(kun online..)
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-02-04 15:48

Jeg kan låse den op for dig gratis.
jeg har de programmer der skal bruges, de hedder calculators.
jeg skal bruge operatørnavn plus Emai nummeret.
Skriv evt. til mig på jacobmjensen@ofir.dk

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-02-04 22:43

Lige en besked til sidal26....

Det er ikke nødvendigt med et kabel, en nokia 3410 er en DCT3 telefon, og det du skal bruge er en calculator, som f.eks. Ultimate.
du kan låse alle nokia telefoner op uden kabel.

Venlig hilsen Jacob

Kommentar
Fra : Unlocker

Dato : 19-03-04 14:27

Hvilket Selskab er du låst til....???

Skriv Tilbage og jeg sender dig en kode

Til Sweet112