/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejlighed i Århus-området
Fra : sidal26
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 05-02-04 12:58

Vi skal flytte til Århus-området senest 1/4 2004 grundet nyt arbejde i Egå. I den forbindelse mangler vi en bolig.

Vi ønsker i første omgang at leje en lejlighed/hus på min. 50m² til max. 5.500 kr/md. inkl. forbrug. Det må gerne være fremleje på min. 4 mdr.

Er der nogen der har kendskab til sådanne boliger?
(har prøvet med dba.dk, boligsiden, boligportal, ledigelejligheder, boligzonen og lejenet)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-02-04 13:21

Hej sidal26
Det er en meget svær opgave. Boligmarkedet i Århus er næsten umuligt, og for 5.500 kommer du ikke langt.
Mit bedste råd: Indmeld dig i 2 eller 3 Lejerforeninger (i dag), så har du en mulighed for at ringe regelmæssigt for at høre om eventuelle ledige lejligheder.
Jeg er bekendt med, at "mange" i Risskov (Nabo til Egå) lejer kælderen eller 1ste salen ud til unge og for en kortere periode. Men det kræver at du kender nogen, som kender .. og som vil anbefale Jer.
Go' jagt og pøj, pøj
/ PG

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-04 15:24

Det med bolig brevet er en håbløs opgave..vi har et bolig brev fra 94 og sidst vi prøvede kunne vi kun få noget ude i sabro...
men ellers så prøv Jacta Invest

Nordre Strandvej 53
8240 Risskov Tlf: 86 17 00 06

Junior

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 11-02-04 10:46

Tak for svaret CCjunior.

Det virkede ikke - - men var det bedste råd

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-02-04 21:59

det beklager jeg..

Junior