/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Oracle og VB
Fra : souidr
Vist : 196 gange
100 point
Dato : 05-02-04 10:39

Hej
som vist på nedenstående programstump, har jeg bruge for at overføre data fra et Oracle DB til et VB app
Hvordan gør man det ?
Jeg er ikke ret fortrolig med VB, derfor vil det være fint hvis der følger nogen kommentarer og evt et konkret eks.

mange tak og hilsner
Souidr

'*App_start

Sub copyright()

'/*****************************************************************************
'* Dette program tilføjer et bruger til ADDA strax efter oprettelsen i OASE
'* Versioner
'* v 1.1 Jan. 2004
'*
'*****************************************************************************/
End Sub

Private Sub Command1_Click()

Dim USER_NAME As String
USER_NAME = "Here importeres user_navnet"
Dim USER_PASS As String
USER_PASS = "Here importeres user_pass_id"
Dim USER_FIRST As String
USER_FIRST = "Here importeres fornavnet"
Dim USER_LAST As String
USER_LAST = "Here importeres efternavnet"
Dim USER_GROUP As String
USER_GROUP = "Here importeres afdelingens_betegnelse"

Dim session As Long
Dim status As Long
Dim ID As Long
Dim row As Long
Dim UserData As Long
.......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-04 10:49

Aner ikke hvad du snakker om men følger da opmærksomt med *ss* Mvh Sune

Kommentar
Fra : souidr

Dato : 05-02-04 15:06

Spørgsmålet er simpelt hvis man tænker simpelt.

Hvadfor nogen kald skal der fortages for at koble til en Oracle DB.
Hvordan importer man data fra en Oracle DB til en VB application.
skal applicationen gentages for hver post eller .....

Annuller spørgsmålet
Fra : souidr

Dato : 26-04-06 15:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål