/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Salg/markedsføring af sig selv/nyt job
Fra : tam
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 05-02-04 10:21

Jeg vil gerne finde et job i det midt/østjyske (Viborg, Herning, Silkeborg, Randers, Århus, Horsens, Vejle) hvor jeg kan bruge mine erfaringer med salg og markedsføring.
Hvad betyder en evt. ansættelse af mig for virksomheden..?

Generelt betyder det en medarbejder..
som nyder stor troværdighed hos firmaets kunder,
som er velset hos kunderne,
som er i stand til at blotlægge den enkelte kundes behov – uanset branche,
som er kreativ i meget bred forstand og ud over det sædvanlige og som ikke nødvendigvis betræder de stier der i forvejen er betrådt af mange andre,
som er afholdt af kolleger,
som er i besiddelse af en yderst veludviklet sans for humor,
som er vant til at tale med og skabe kontakt til mennesker, uanset hvilket niveau de befinder sig på,
som kan løse opgaver inden for mange forskellige sammenhænge,
som er autodidakt tekstforfatter med forståelse for at pennen stadig er mægtigere end sværdet,
som kan arbejde selvstændigt og
som fungerer godt socialt og i teamwork sammenhænge,
som har erfaring med PR og markedsføring i bred forstand,
som har en bred erhvervsmæssig erfaring og indsigt.

Er der nogen som har erfaring med personlig markedsføring af sig selv med henblik på at finde nyt job.

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 05-02-04 10:47

her kan du søge ledige jobs og lægge dit CV ind
http://www.jobnet.dk/afjobnet/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-04 10:47

Det har jeg ikke prøvet kun i forbindelse med jobsøgning hvor det var påkrævet. Men der findes da en del sider hvor du kan lægge dine data feks.her http://www.jobindex.dk/ som er fundet her hvor der er massere muligheder http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=job&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da Mvh Sune

Kommentar
Fra : tam

Dato : 05-02-04 11:24

Alle jobsites kender jeg selvfølgelig til. Jeg kunne være interesseret i sites hvor der er stor koncentration af beslutningstagere - og gerne geografisk koncentreret omkring f.eks. det midt/østjyske område.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 05-02-04 23:11

Hvis du kan lide at arbejde selvstændigt, så kan et firma, som jeg selv er forhandler for, tilbyde dig en levevej, hvor du får lov at bruge alle de positive egenskaber der er i din personlige markedsføring.

Kommentar
Fra : tam

Dato : 06-02-04 07:45

Jeg er ikke interesseret i network marketing, multilevel marketing og hvad det nu hedder - jeg er simpelthen interesseret i en fastansættelse, men mit spørgsmål her søger at finde en måde at gøre opmærksom på sig selv, præcis som hvis man ville gøre opmærksom på et firma, eller produkt. Forskellen er blot at jeg ikke har nogen resourser til en større kampagne. men foreløbig tak for de svar jeg har fået til nu - keep it up - pludselig er den der.

Kommentar
Fra : cgad

Dato : 26-08-04 13:57

Jeg tror du skal smide dine data og andre oplysninger ind på din egen hjemmeside - og så gøre opmærksom på den overalt hvor det er gratis - naturligvis specielt i det område hvor du vil ind... hvor handler dine beslutningstagere ? hvilken ugeavis kommer i det område hvor de bor osv. osv... hvis du har valgt de specifikke firmaer, så send dem en mail om hvor du er... der er MASSER af gratis muligheder