/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dansk sprog på Samsung E700
Fra : blinde
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 05-02-04 08:10

Hej
Jeg har købt en Samsung E700 i Tyskland. Desværre er der ikke dansk sprog.
Det er lidt irreterende når man skal sms'e !

Jeg har søgt overalt efter lidt info, men stadig ikke fundet noget brugbart.
Nogen som ved om det er muligt at flashe noget andet software ind i E700 - men med dansk sprogpakke ???

iøvrigt total i orden mobilos !

Blinde

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-02-04 08:12

Hvor har du købt den????? Og hvad gav du for den ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-02-04 08:20

Zerg

Læs spørgsmålet igen... Den er købt i Tyskland, prisen er vel underordnet i den sammenhæng?

Prøv at kontakt en forhandler, det er muligt der findes en software version med den danske ordbog, men du skal nok være indstillet på at betale for det

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-02-04 08:26

ja jeg ved godt han skrev den er købt i Tyskland, men mente mere præcist hvor i Tysklan, da jeg også har tænkt mig at købe en der, hvis jeg kan få den billigere end i Danmark, men jeg har hørt et sted at man skulle have en Tysk konto før det kunne lade sig gøre(hvis man køber med abo.).
Og så ville jeg også bare høre hvad han gav for den, hvis han nu havde fundet et billigere sted end den hp jeg kender til

/Zerg

Kommentar
Fra : blinde

Dato : 05-02-04 09:25

som sagt købt i Tyskland u abb. for € 399,-

Prøver en forhandler !

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-02-04 09:28

ja ok så spare man 300 kr.
Ikke helt nok, må ku gøres bedre