/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mangler Manuel
Fra : abcdefg
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 04-02-04 21:19

Ikke lige et spørgsmål om musik .Men har købt en Sony SLV-D950 DVD-Video hos Shopman .Modtager den uden Nordisk eller engelsk manuel .Shopman og Sony Danmark kan ikke skaffe den ,og den kan ikke downloades på nogen af Sonys sider.Er der nogen af jer derude der kan skaffe den .

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-04 21:28

Jeg kan ikke skaffe den men jeg har da en ide til dig hvis det er helt umuligt nemlig at vælge en oversættelsesside og skrive det mest nødvendige der *s* eller det der ser mest ud som om det er det Hi hi her er en http://world.altavista.com/ mvh Sune

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 04-02-04 22:01

hej
har været inde på deres side
på den side hvor maskinen er beskervet står der nederst : Klik her hvis du ønsker support
http://www.shopmand.dk/0faq.asp
der står at de gerne er behjælpelige med dansk manual hvis det er muligt

mvh. Wipo

Kommentar
Fra : abcdefg

Dato : 04-02-04 22:04

Hej Wipo
Jeg har skrevet til dem ,men de kan ikke skaffe den.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 04-02-04 22:37

Hejsa

Nu kan det være jeg tager fejl...men
Er der ikke regler for at der skal følge en uførlig manuel med det produkt man køber.
Det behøver ikke at være på dansk, men det mindste krav man har ret til er en manuel på engelsk?
Den manglene service du har fået, giver mig anledning til at sende afspilleren tilbage, med teksten:
Jeg handler ikke mere hos jer?

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 06-02-04 16:37

Agent2002
Du har helt ret: Der skal være en manual, OG denne skal være letforståelig af køber. En engelsk opfylder IKKE kravet. Hvis der var en norsk manual, bob..bob, så måske OK.

Så abcdefg
Du er i din FULDE ret til at kræve købet annuleret. Hvis butikken ikke har et andet produkt, som du kan acceptere .. så skal du have "kolde" kontanter tilbage !

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-02-04 18:01

>abcdefg
Lad os lige få "slutningen" på denne historie ?
/PG