/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
skal bruge en tysk still på 8 linjer lig~
Fra : Simonandre
Vist : 231 gange
250 point
Dato : 04-02-04 18:34

jeg har et lille problem jeg skal bruge en still på 8 linjer hvis der er nogle der vil lave en eller har en så vil jeg blive meget glade

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 04-02-04 18:56

Jov, det har jeg, men jeg synes du skal lave den selv.

Kommentar
Fra : datte

Dato : 04-02-04 19:26

altså da... sådan en skal du da lave selv....

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 04-02-04 19:34
Kommentar
Fra : Simonandre

Dato : 04-02-04 19:37

pl hvis i har så send den fatter ikke tysk og så skal den ikke en gang være så lang

Kommentar
Fra : Simonandre

Dato : 04-02-04 19:38

okay nu vil i ikke give mig en så vil i give mig et emne det må i da kunne sige mig tak pl

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 04-02-04 19:55

Gå ind på en tysk hjemmeside om ex. schæferhunde og kopier 8 linjer der om opdragelse eller fodring af dem.

http://www.gifts-123.com/Shopping-Shops-Einkaufen.htm

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-04 17:04

Måske du skulle bruge lidt tid på tysktimerne og lektierne - og så gemme computerspilleriet lidt af vejen

Kom bare i sving du, 8 linier er jo ingenting....og hvis du fatter nada tysk, så er det nok ikke en god ide at få serveret noget på et sølvfad.

Et emne kunne jo være: "Hvorfor er tysk så svært?"

mvh Berpox

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 23-02-04 00:39

hej gå ind på den her side.www.skolestof.dk
mvh.johnni.