/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash
Fra : cokie
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 04-02-04 16:20

hey..

jeg har en masse billeder som jeg vil have lavet om til en lille film.. eller gif anim...

men jeg har ingen anelse om hvordan...
er der nogen der ved hvordan jeg kan gøre det? evt. bruge et program til det.....

jeg har absolut ingen kendskab til flash så hvis jeg kun kan bruge det er der så nogen der har nogen tutorials til det.. helst på dansk..

på forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-04 16:31
Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 04-02-04 22:11

Prøv her hvis du har PhotoShop så http://www.absolutecross.com/tutorials/photoshop/ eller søg selv på Google avi og mov tutorials.

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 05-02-04 00:18

okai... monster cool..

takker... vil jeg så prøve..

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 05-02-04 01:08

hmm jeg har tjekket de der sider ud, men kan ik se noget der kan gøre sårn så jeg kan sætte en masse billeder sammen til en slags film...
altså et slags diashow som skifter billede vildt hurtigt....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 08:46

Har du mod på at skrive det i Java? Jeg skal nok hjælpe til

Der findes sikkert allerede en del JavaScripts, mem disse er næppe hurtige nok til dit formål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-04 08:47
Kommentar
Fra : cokie

Dato : 05-02-04 22:42

okai....
jeg takker mange gange men har fundet et program som er langt lettere end det...

men tak alligevel...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 09:37

colie -> Hvis du har løst dit problem er du så ikke lige sød at gøre 2 ting?

1. Delagtiggøre os andre i løsningen

2. Lukke spørgsmålet; ved at acceptere det svar du synes hjalp dig mest på vej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 06-02-04 15:45

jo self....

inde på www.download.dk fandt jeg et program der hedder active GIF creator..

Godkendelse af svar
Fra : cokie

Dato : 06-02-04 15:46

Tak for svaret molokyle.