/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer 6.0 loader ikke siden
Fra : xircom
Vist : 406 gange
200 point
Dato : 04-02-04 11:01

Jeg kører en windows XP med Internet Exploere 6.0 SP1. Hver gang jeg starter browseren op loader den ikke siden. Det kræver jeg trykker "opdater" et par gange før det sker. Hvis jeg f.eks. klikket på et link i google, så loader siden heller ikke, men istedet kommer fejlen "Siden kan ikke vises" Hvordan kan det være at jeg skal trykke på "Opdater" før siderne vises???

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-02-04 11:09

Hej xircom

Under funktioner->internetindstillinger ->generelt skal du under:
midlertidige internetfiler -> generelt-> indstillinger vælge "ved hvert besøg på sidehn" Det burde løse problemet.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-04 11:14

Ellers kan du hente avant browser den kan mere og er hurtigere og gratis den kan hentes her http://www.avantbrowser.com/download.html Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 11:34

xircom -> Undskyld, jeg lige bruger lidt spalteplads, men vil bare gerne sige tillykke til srhansen med månedens præmie.

srhansen -> ..gamle jas. Du havde fortjent den!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-02-04 11:50

Hej Molokyle !! Din gamle spamer

Tak skal du have. Fortjenneste gælder jo ikke længere i dette spil, så jeg sidder blot og føler mig svineheldig og glad

Tight Line
srhansen ô¿ô

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 04-02-04 12:44

Hej srhansen,

Virker desvære kun på allerede besøgte sider og ikke nye. dvs. hver gang jeg skriver en ny adr. f.eks. kandu, så skal jeg trykke opdater og dette gælder også når browseren har været lukket.......
og jeg åbner den på ny, så skal min startside opdateres.

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 04-02-04 12:47

Hmmm..... nu er det sku underligt.
Lukker jeg min netværksforbindelse ned og istedet køre trådløst, så har jeg ingen problemer ??
Hvordan re-setter man sine netværksinstillinger på det inbyggede netværkskort uden den bare opretter forbindelse nr. 2, 3, 4 osv. ?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-02-04 13:30

Hmm, det lyder lidt spooky.

Er du sikker på det ikke er din router der spiller dig et pus ? Timeout eller lignende ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 15:27

Du resetter ved at fjerne kort driver. Genstarte og geninstallere den.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:51

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>