/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Oversættelse Engelsk til Koreansk
Fra : scooter
Vist : 400 gange
500 point
Dato : 04-02-04 10:11

Er der en der vil oversætte noget Engelsk materiale til Koreansk
Vedkommende får selvfølgelig god betaling for det.

Vedlæg venligst dit tlf. nr og jeg skal kontakte dig.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-04 10:30

Har du prøvet at se på denne side http://world.altavista.com/

mvh ans

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-02-04 10:53

Hey ans.. cool .. har lige været oppe hos en på mit arbejde som har samme bruger navn som dit nick

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-04 11:17

Zerg911
Tror næppe at der er tale om samme person.
På kandu er jeg den eneste, så det kan ikke være her. I et andet forum ville jeg vælge et andet "nick"
mvh ans

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-02-04 11:34

Ikke et andet Forum... Men når hun logger på sin maskine er hendes brugernavn ans Syntes bare lige det var lidt fun

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 04-02-04 11:49

Hej ans.

Den side du henviser til er også meget fin men det er flere sider det drejer sig om
så jeg tror ikke jeg får den helt rigtige oversættelse og det er mega vigtigt.
Men ellers tak for dit bud.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 04-02-04 12:09

freelang dictionary,er en multi ordbog på nettet,http://www.freelang.net/ den er gratis og der en masse muligheder

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-02-04 12:50

Jeg kender ingen som kan gøre det. Men du kan jo prøve selv med lidt hjælp fra den her side..! http://www.sigmainstitute.com/koreanonline/dictionary.shtml

Det er en ordbog som oversætter fra engelsk til koreansk og omvendt.:!

Mikael

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 14:00

Hejsa
Måske noget at finde på / via http://translate.homepage.dk/arkiv.htm
Hyge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 04-02-04 14:16
Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 06-02-04 12:52

Tak for svaret CLAN.

Det kunne jeg bruge tak skal du have.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 13:01

Velbekomme og go' weekend
Søren