/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ingen videobillede på film
Fra : freddiemercury
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 03-02-04 09:59

hejsa jeg har lige installeret win 2000 og jeg har opdateret alt fra winupdate
men jeg kan ikke se video på mine videoklip og film
alt ser ud til at være som det skal men...... nej
hvad går der galt ??
mvh

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-02-04 10:03

prøv at dl sldcodec.. søg efter det på www.google.com

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 10:29
Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 03-02-04 11:17

Eller Download Xvid Codec fra www.divx-digest.com

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-02-04 11:19

Xvid suger... sld codec er langt bedre..

Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 03-02-04 11:25

hvorfor det??? mon fordi det er et af de mere ukendte, som er sejt at vide findes???

Jeg har ikke problemer med Xvid overhovedet...!!!!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-02-04 11:28

En af mine venner havde Xvid inde og alt hvad han så blev helt grønne.. lige meget om han formatterede hele sin computer, så forblev det grønt, så installerede vi sld codec og så virkede det fint. Ingen grønne farver der ikke skal være der. Og sld er ikke ukendt..

Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 03-02-04 11:30

OK, ser nu at SLD er et Codec pack... Som indeholder følgende Codec MPEG-2 Decoder sind auch MPEG-1, DivX und XviD Video Codecs sowie MP3, WMA und Ogg Vorbis Audio Codecs enthalten.

Jeg er personligt ikke meget for at installere en hel sweizer kniv.. Vil hellere hente dem enkeltvis!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 13:22

Jae hvoffor gører det enkelt når man nu ka gøre det besværligt hi hi *SS* mvh Sune

Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 03-02-04 13:32

Meget enkelt, Jeg vil helst ikke have Divx codec installeret på min maskine, Man ved jo aldrig hvilket codec de hersens pakker installerer, og med frygt for diverse spyprogrammer og andet crap, har jeg fravalgt dette. Xvid har jo heller ikke problemer med at vise Divx Avi'er.

Desuden har jeg som Support teknikker oplevet mange spøjse ting fra Codec pakker, som fx. Nimo codec pack.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-02-04 13:34

Nimo er også noget l...

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 04-02-04 09:59

Hvis det ikke er DivX film du ser, kan du prøve med Quick time på:
http://www.apple.com/quicktime/download/

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 04-02-04 10:01

Jeg bruger selv DivX-pro meget:
http://download.divx.com/divx/DivXPro511GAINBundle.exe

Har iøvrigt tjekket den for både spyware og virus.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 05-02-04 18:09

tak for svarerne alle sammen desværre virker det stadig ikke
jeg har prøvet at installere SLD stadiig uden held
win media player " søger efter codex " og efter 10 sek.
fejlmelding efter søgning af codex, og så spiller musikken avi-fil
men uden billede på (jeg kan godt se digital billeder)

Kommentar
Fra : simonsays

Dato : 08-02-04 13:09

Er det alle dine film det er galt med, eller kun enkelte? Prøv at slette alle dine codecs > genstarte > installere SLD + Xvid og ffdshow ..........søg efter den

Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 09-02-04 01:14

Prøv evt. en anden afspiller, Winamp 5 er jeg faktisk blevet overrasket over, den virker forbløffende godt... men ellers er Power DVD osse glimrende.. :)

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-02-04 16:31

hej igen
har prøvet winamp 5 , virker ikke stadig problemer med codec
jeg har lige formatteret c drevet derefter installeret media player og opdateret
alt fra winupdate, men jeg får stadig denne fejlmelding: fejl under overførsel af
af codec : kan jeg ikke bare få fat i et codec som virker, om jeg skal installere
mediaplayer og bruge den , eller en anden afspiller er ligegyldigt bare den kan afspille
simple avi filer, på min pc nr 2 har jeg ingen problemer og det er det som driller mig
håber at høre fra Jer igen

Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 10-02-04 16:34

Tror der er noget galt med filen... har du mulighed for at afprøve filen på en anden maskine???

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-02-04 18:32

hej pzymex
filen er i orden på den anden pc'er jeg har

Kommentar
Fra : pzymex

Dato : 10-02-04 19:20

prøv at hente GSPOT http://dvd.box.sk/index.php?pid=soft&prj=info&rid=6673
den kan måske hjælpe..:)