/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
en DK chat ind på ens hjemmeside?
Fra : ttakahotboy
Vist : 523 gange
49 point
Dato : 03-02-04 04:16

hvordan for jeg oprettet en dansk chat ind på en hjemmeside? og hvor finder jeg sådan en chat? nogle hurtige svaR?

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 03-02-04 07:16

Nu er jeg lidt i tvivl om, hvad du mener med en dansk chat. Om der skal tales dansk eller producenten skal være dansk.
Du kan lave din egen chat på...http://www.parachat.com/free/createhtml.html

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-02-04 07:32

Er det en alm chatside lidt i stil med ofir eller er det bare en gustbook du vil ha lavet og skal det være i php/asp. Skal det være over IRC netværket?

mvh Brommi

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 03-02-04 07:41

prommi. det gør ikke noget at det er php eller asp, men selv en html chat ville være fint nok til at starte med. nej ikke i genre med ofir, men hellere ikke blot en gæstebog. det skal fungere som en chat med login osv. (selvfølgelig skal man ikke registrere sig eller sådan noget) og nej den skal hellere ikke kører over IRC. noget i stil med den der parachat.com der. håber du/i sidder med en vigtig ledetråd jeg har tabt undervejs.