/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Topcom
Fra : beavis
Vist : 310 gange
100 point
Dato : 02-02-04 23:44

Hejsa

Jeg har et problem med noget trådløs netværk mærket topcom og nu vil jeg gerne have noget hjælp til det da jeg ikke kan finde ud af at installere det ...
Og det første jeg gør er at jeg ringer til support linen og i den anden ende kommer der en skod svensker og jeg forstår ikke en brik af hvad han siger og kan derfor ikke hjælpe og nu er det så jeg ville hører om der var nogen her der kunne hjælpe og som måske har samme produkt
Det ville være en stor hjælp .... bor i Esbjerg

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 00:30

Det er et dansk produkt der netop har været i TV station 2 her til aften, på grund af at de ikke gjorde noget ud af at forklare om sikkerheden, fordi andre kan bruge den trådløse forbindelse til at ødelægge din comp. og også komme på nettet, hvis man ikke brugte sikkerhedsindstillingerne.
Der ligger nu en vejledning i kassen, blot skal du sætte krypteringen til 128 for at skabe lidt sikkerhed.
Men ellers ring til fabrikken og brok dig, de er oppe på mærkerne nu hvor de har fået kritik.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 03-02-04 02:23

har selv lige købt et topcom sæt i bilka. sætte det til, installerede cd og det virkede. var dog bagefter inde og sætte kryptering til.

Router/transmitter/basestation virkede omgående som almindelig router. Kan da næsten ikke gå galt...?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 22:52

Jeg står af her, og sætter dig på bannedlisten.
VH Palle Hansen