/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3510 I
Fra : Torx
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 02-02-04 19:50

Min kæreste har lige fået en 3510 I som ikke er sim låst.
Når hun tænder for den skriver den telefon begrænsning......indtast begrænsning kode ??
Hvad gør vi ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 20:02

skriver 1 2 3 4 5 Måske Mvh sune

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 02-02-04 20:06

Genstart så skulle det virke igen

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 02-02-04 21:23

Kig jeres Papire igennem...

Fx. Manual, eller breve i har fået fra teleselskabet

Kommentar
Fra : Torx

Dato : 02-02-04 22:21

Der er ikke nogle teleselvskal der har noget med den at gøre

Kommentar
Fra : rj77

Dato : 03-02-04 18:59

Hej Torx!
For mig lyder det til at den ER simlåst.
Er det en brugt eller et nyt telefon der er tale om?

M.V.H.

René

Kommentar
Fra : Torx

Dato : 03-02-04 20:09

vender tilbage senere.....

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 04-02-04 11:29

prøv den her kode jeg ved ikk om den virker til din men den virkede til min nokia 3510I...

Sådan unlocker du din Nokia DCT4 mobiltelefon:

1. Fjern SIM-kortet fra din mobiltelefon.
2. Tænd nu telefonen og indtast unlock koden sådan her:
(Koden skal indtastes rimeligt hurtigt)
* Tryk 1 gang på # (firkant)
* Tryk 3 gange på * (stjerne) indtil "p" fremkommer (vent et øjeblik)
* Tryk 4 gange på * (stjerne) indtil "w" fremkommer (vent et øjeblik)
* Tryk 2 gange på * (stjerne) indtil "+" fremkommer (vent et øjeblik)
* Nu indtastes unlockkoden 794960427241260
* Tryk 2 gange på * (stjerne) indtil "+" fremkommer (vent et øjeblik)
* Tryk 1 gang på 7 tallet
* Tryk 1 gang på # (firkant)
* Telefonen viser nu kort en meddelse som kan være:
- "Telefon begrænsing er slået fra" - Betyder at låsen blev åbnet.
- "Telefonen var ikke begrænset" - Låsen var allerede åben.
- "Forkert kode" - Forkert kode, indtast IKKE den flere gange, men
kontakt os.
- "Kan ikke fortryde begrænsning" - Der har været indtastet 5 forkerte
koder.

VIGTIGT: Ved 5 forkerte indtastninger vil telefonen ikke kunne låses op med
kode!