/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webhjelp Ønskes
Fra : draugen
Vist : 358 gange
350 point
Dato : 02-02-04 18:28

Hej.
Jeg trenger hjelp av en person som ind imellem kan gå inn på mine websider og forandre / ligge til nye artikler / billeder. Websidene er laget av et Webfirma men det er nå på tide å rette opp feil og diverce andre ting jeg har.
Du må være dygtig. Vi skal altid blive enig om kompensation.
Send mig en mail.: ajnos@epost.no eller legg en mail på siden.Jeg skal besvare alle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 19:10

Du må nok have fat i et Web-firma igen. Jeg tror ikke du slipper billigere her på Kandu.dk. Der er masser af arbejdsløse Web folk, som tørster efter en opgave som denne! Søg dog på en af de mange Job-baser

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 360 point
Dato : 02-02-04 19:13

draugen -> Men du er da altid velkommen til at søge hjælp til specifikke problemer her. F.eks i : Andet multimedie, Java, HTML, JavaScript, ASP, PHP ..eller noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : draugen

Dato : 02-02-04 19:24

Her er noe av det jeg har. Sier dette noget?

FrontPage Server Extensions 2002 er nå aktivert for webhotellet
MySQL-database for webhotellet

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 03-02-04 04:18

Draugen: mail mig på ttakahotboy@hotmail.com - så finder vi nok frem til en fornuftig løsning

/best regards
ronni

Godkendelse af svar
Fra : draugen

Dato : 09-02-04 18:33

Tak for svaret molokyle.