/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Sitecom sammen med D-Link 900ap+
Fra : luther50
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 02-02-04 18:00

jeg har en computer stående ca. 20 m fra min access point DWL-900AP+ og jeg har en signal kvallitet der ligger mellem 65 0g 75 % men den vil stadig ikke logge på netværket. hvis jeg sætter access point'ten helt hen til pc'ern vil den gerne. Men skulle den ikke også, selvom signalet er på ca. 70 % ?? kortet i computeren er et sitecom Wireless Network PCI card.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 03-02-04 09:50

Prøv at ændre navnet på dit WLAN. Så kan Windows se et nyt netværk og logge på det. Du kan også vælge højreklikke på det trådløse netværk og vælge "Reparer". Dette virker dog ikke hver gang. Derfor navneændringen.

Kommentar
Fra : luther50

Dato : 03-02-04 12:57

Desværre det virker heller ikke. jeg kan sagens se netværket, men ikke logge på det før den har over ca. 90 % signal og sådan skulle det jo ikke være. Andre kan jo logge på med kun 20 % så køre det jo bare lidt langsommere Ikk. men tak aligevel, og jeg vil meget gerne høre andre forslag.