/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemmesider
Fra : mc_anker
Vist : 208 gange
20 point
Dato : 02-02-04 12:09

Hvor kan jeg starte en god hjemme side.

Ikke webbyen, sol , jubii..

Hilsen Mc_anker

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-02-04 12:10

hvad med:

www.geocities.com

Mvh Niels

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-04 12:20

Undersøg om din internetudbyder tilbyder gratis hjemmeside, det gør f.eks get2net. Ellers er NielsPT's forslag godt.

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 12:32
Kommentar
Fra : faaax

Dato : 02-02-04 17:46

hvis du har fronrpage expres, så kan du næmt lave din egen hjemmeside med det navn du vil give den pærelet.
Programmet ligge i Microsoft Windows 98 og vist også nok i 95 og ME.
hvis du bruger andre Windows versioner, så kan du købe programmet eller downloade det.
Jeg har selv brugt programmet før til at lave en hjemmeside, så det virker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 17:56

faaax -> Tænk på; så skal Host'en som minimum tilbyde FrontPage Extensions.

..ellers virker alle de 'fine' ting ikke en meter !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 18:01

Ps. Det samme gælder 'gæstebøger' og 'besøgs tællere !!!

Hvis du skal ha' en gratids side, så sørg for det er en der understøtter SSI (Server Side Interface) som; ASP (active Server Pages), CGI (Common Gate Interface) eller PHP, Perl el. lign. Har du tænkt dig at lave siden i FrontPage med alle de 'smarte' include og bot ting, skal host'en også understøtte FrontPage Extensions ..som sagt. Det er ikke alle gratis Host's der gør dette !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 18:16

Hvad med at give de 9 kroner om måneden B-one skal have. Så får du også dit eget domæne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 18:21

50 kr. om året : http://www.1go.dk/webhotel/produkter.php .og de tilbyder 'det hele' !

Den halve plads hos : http://www.frac.dk/ , men så er det gratis !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 02-02-04 20:54

Der er også www.web10.dk og www.surftown.dk

Det er billige webhoteller.....

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 22-02-04 20:39

jeg giver molokyle ret i at www.frac er godt jeg har selv lige opretten en side der inde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 20:45

jackaske -> Må vi få en URL ? Jeg skal snart skifte host og vil derfor gerne tjekke ud, hvordan layout er der. Altså ikke dit , men deres!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:49

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>