/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
spanien
Fra : cilja
Vist : 415 gange
40 point
Dato : 02-02-04 01:34

hej med jer..
jeg er på vej til valiencia for at bosætte mig...da jeg ikke har studeret spansk ville jeg høre om nogen vidste om man får tilbudt kursuser af den spanske regering som udlænding?..er der ellers nogen som kender nogle hjemmesider som jeg ville kunne bruge til at finde job? jer er 22 år efter 10 klasse tog jeg til london hvor jeg boede i 3 år og er nu ja på vej til spanien!! mange gang tak for jeres tid..cilja

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-04 02:13

Inden du tager den lange vej til Spanien, så skal du være helt sikker på om du skal til "valiencia" eller til Valencia.
Jeg tror ikke, at den spanske regering vil spendere en Pecetas (Euro) på dine fritidsinteresser, men der findes mange andre gode tilbud .. som du selv må betale for.. præcis samme model som London.
/PG "Sono Italiano"

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-02-04 04:45

Hvor naiv kan man være, bliv du hellere hjemme og lev på det Danske system

per

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-02-04 11:46

Hvorfor vil du bosætte dig i Valencia?
Det er i det mindste positivt, at du gerne vil lære sproget, MEN selvfølgelig vil den spanske stat ikke betale for et sprogkursus til dig (hvorfor skulle den dog det?).
Det er desuden ikke let at finde et job i Valencia, der har en stor arbejdsløshed. Slet ikke for en ikke-spansktalende udlænding uden uddannelse.

Frieda
gift i 100000 år med en spanier og med en svigerinde boende i Valencia

Kommentar
Fra : cilja

Dato : 03-02-04 11:30

Det var ikke fordi jeg regnede med at Spanien ville give gratis sprogundervisning, men her i DK er det jo et krav, for de udlændinge som vil bosætte sig her, at tage undervisning i dansk som den danske regering hjælper dem med...
Min kærste er fra Valencia, og vi vil begge gerne bo der...med hensyn til min manglende udannelse og sprogkendskaber, er det noget jeg skal igang med når jeg kommer der ned..ellers mange tak for jeres "råd"...... cilja

Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 40 point
Dato : 03-02-04 22:17

Du kan prøve om du kan få svar på dine spørgsmål på denne side.
http://www.zapin.net/forum/list.asp?fid=33

Godkendelse af svar
Fra : cilja

Dato : 04-02-04 12:59

Tak for svaret qfha.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 24-11-04 20:30

Cilja

jeg søger kontakt med personer som bor i spanien.
for nærmere info send din e-mail adresse til
teamseberg@yahoo.dk

mvh
jan