/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
kan ikke unlocke min telefon :-(
Fra : potrox
Vist : 347 gange
40 point
Dato : 01-02-04 18:52

hejsa jeg har en nokia 3310 som jeg gerne vil unlocke, jeg har osse fået kodet til at unlocke den med men jeg kan ikke lave det sidste # for at afslutte koden....................
er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-04 19:10

Du skal trykke på knappen i nederste høre hjørne og su sku den du Mvh Sune

Kommentar
Fra : potrox

Dato : 01-02-04 19:13

den trykker jeg osse på men det virker ikke, jeg kan kun lave det første # i starten af koden

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 01-02-04 20:58

Det er fordi du har fået en forkert kode.. Hvis du prøver at bruge en kode til en 3510 eller andre DCT4 virker det ikke da den kode er længere end dem til 3310. Derfor kan du ikke bruge den kode!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : potrox

Dato : 01-02-04 22:18

hmm så har jeg smidt 100 kr ud af vinduet til en der ikke aner en skid om hvad han laver,

Kommentar
Fra : trunde

Dato : 01-02-04 22:30

Brug Google's søgemaskine, og søg: UNLOCK NOKIA så får du flere muligheder

Kommentar
Fra : trunde

Dato : 01-02-04 22:33
Kommentar
Fra : trunde

Dato : 01-02-04 22:35

www.simlock.dk løser også dit problem

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 02-02-04 12:23

Potrox !!! kontakt mig og jeg vil give dig en kode der virker hvis du står frem og fortæller hvilken unlocker du fik koden af!
Hilsen Dan
www.helloo.dk

Kommentar
Fra : aurum

Dato : 05-02-04 21:19
Kommentar
Fra : aurum

Dato : 05-02-04 21:19
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-02-04 23:50

Skal det betyde at den DÅRLIGE unlocker som tager penge for en forkert kode er www.sjales.com eller hvordan skal den forståes?? Eller er det bare en reklame i stedet for at henvise til www.dkunlock.dk hvor alle danske unlockere er med på???
Flot at sende den 2 gange!!!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : potrox

Dato : 08-02-04 00:42

hejsa dan

nej jeg aner ikke hvad det er for et link det er ikke mig der har skrevet det

hilsen brian

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 40 point
Dato : 08-02-04 01:17

Hej Brian. (potrox)
Hvis du har fået svar nok i dette spørgsmål skal du huske at lukke det!
Har du endnu ikke fået din telefon låst op så kontakt mig via min side www.helloo.dk så skal jeg hjælpe dig!
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : potrox

Dato : 12-02-04 11:14

Tak for svaret helloo.dk.