/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth, T610 og internet???
Fra : loffe2002
Vist : 275 gange
200 point
Dato : 01-02-04 17:03

Jeg ønsker at benytte min bluetooth dongle, sammen med min t610 til at komme på internettet med min bærbare...
Jeg kan sagtens kommunikere med telefonen, og hente ting frem og tilbage, MEN
når jeg forsøger laver en dial up connection til telefonen, via bluetooth dur det ikke
Jeg kan godt få tlf til at reagere og skrive at den ringer op, men kort tid efter annulerer den...
På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : mdk1

Dato : 01-02-04 19:15

har du tjekket at din gprs konto er sat rigtigt op???

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 01-02-04 20:10

Jep min konto er sat helt rigtigt op på tlf. kan bruge den til wap.
- men hvis du har nogle forslag så kom endelig med dem

Kommentar
Fra : mdk1

Dato : 02-02-04 17:50

jeg har været lidt rundt og kigge, og den måde jeg fårstår det på skal du bruge ir, for at bruge dial up. jeg har selv en s//e z600 og jeg kan ikke få dial up til at virke.

nu har jeg så lige et spørgsmål som jeg håer at der er nogen der kan hjælpe mig med. jeg har en trust bt120 dongle, den virker fint men jeg kan ikke bruge s//e's image editor og mms studio. er der nogle der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 26-02-04 00:28

jeg ved at det kan lade sig gøre at bruge dial-up...
Har sågar selv fået forbindelsen igennem og set det virket for nylig, men uden at have rørt ved noget holdte det pludselig op med at virke.
teknisk:
+cgdcont=1,"ip","web.orange.dk"
Denne string bruges under controlpanel/phone and modem options/advanced
beskeden jeg får på tlf: understøtter ikke gprs.
- men jeg kan bruge min palm + min t610 til gprs for at wappe- så det er ikke helt korrekt!
er der nogle der har en god ide?

Kommentar
Fra : BalooDK

Dato : 02-03-04 17:06

Jeg bruger BT + T610 hver eneste dag til at gå på nettet, så det kan man sagtens !!

Hvem er din udbyder ??
Har lavet bin dialup rigtigt og installeret modem drivere på pc'en ??

Kommentar
Fra : BalooDK

Dato : 02-03-04 17:07

Doh !! Orange kan jeg se :)

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 02-03-04 17:08

tjaaa... jeg har rent faktisk sonofon gprs aftale

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 02-03-04 17:09

men er ikke sikker på om min dial up er lavet rigtigt!

Kommentar
Fra : BalooDK

Dato : 02-03-04 17:10

Hvad bruger du som indkalds nr ??

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 02-03-04 17:12

*99***3#
eller
*99#
eller
*99***1#
Det sjove ved det er at min pda kan ringe og bruge min tlf. på nette (wap) via *99***1# - men da jeg prøvede at overføre det til computeren virkede det først da jeg brugte *99***3#, men lige pludselig efter et par dage stoppede det med at virke men kun på min laptop

Kommentar
Fra : BalooDK

Dato : 02-03-04 17:59

Kan du ikke ringe til sonofon og få dem til at hjælpe ??

Kommentar
Fra : BalooDK

Dato : 02-03-04 18:10

tallet efter stjernerne angiver hvilken forbindelse den skal bruge fra din telefon, så du skal gå ind på
din telefons opkalsforbindelser og se hvilken "cid" den forbindelse du vil bruge har.

Kommentar
Fra : BalooDK

Dato : 02-03-04 18:13

skal der ikke kun være 2 stjerner efter 99... *99**1# ??