/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp til Pgo - rodoshow
Fra : kristianvest6
Vist : 318 gange
20 point
Dato : 01-02-04 15:11

Hej er det nogle af jer det kender til en pgo - rodoshow Jeg har lige købt sådan en.. Men jeg kan ikk finde så meget om den Altså af motor og tun osv. kender hellere ikke nogel der har en. Men hvis der er en der kan hjælpe mig lidt med at finde noget omkring den eller har en må i meget gerne ligge et svar eller skrive til mig på msn krillevest6@msn.com

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-02-04 15:41
Kommentar
Fra : kristianvest6

Dato : 01-02-04 15:54

kendte jeg godt men der er jo ikk resvedele ? det er det jeg er ude efter.. Og billeder af nogle der har skildt den af og samlet den igen

Kommentar
Fra : FraqqU

Dato : 10-02-04 14:51

Jeg vil tro at alle motor dele passer fra en Hot 50.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:35

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:49

Jeg står af her.
VH Palle Hansen