/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Billig MC forsikring?
Fra : Freddie
Vist : 1033 gange
100 point
Dato : 01-02-04 14:45

Hvor får jeg den billigste ansvarsforsikring.
Jeg er 30 år gammel, har 8 års anciennitet , med bil (heraf 4 med MC)
Kværnen er 650 ccm ca 60 heste.
Hvor meget dyrere er det at forsikre en 750 ccm?
Venligst Freddie

Kommentar
Fra : peroding

Dato : 01-02-04 15:34

Hej Freddie,

Jeg har ikke fundet nogen billigere end Topdanmark. Giver selv som ny motorcyklist (26 års anciennitet med bil og 1år med mc) ca 4000 kr pr år for kasko og ansvar på en yamaha xvs1100 med 65 heste.

mvh Peroding

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 01-02-04 17:05

Topsikring.
Jeg gir` ca. 700kr pr. år for en 600 cc- kun ansvar.
Er du medlem af MCTC gives 15 % rabat.
www.mctc.dk
/nilsg

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 02-02-04 19:33

31 som helt ny i GF-forsikring ansvar 650-750 2300 om året

Kommentar
Fra : novice

Dato : 03-02-04 11:19

Hej Freddie!

er 33år,uden anciennitet har købt en 250 ccm :topdanmark ansvar+kasko=8020kr
fair ansvar+kasko=4700kr!!!!
desuden har Fair noget der hedder del kasko=ansvar+tyveri+hærværk+brand!!
som i mit tilfælde kostede:2300kr

så tjek lige Fair! du kan gøre det på deres hjemmeside.www.fair.dk

Kommentar
Fra : novice

Dato : 04-02-04 10:54

siden er lidt tricki,så mere nøjagtigt:https://www.fair.dk/view.asp?ID=3151

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 04-02-04 17:49

novice har lige kigget på min status med GF og har nu (1år) anciennitet... du kan give mig en pris på en 660ccm 48 HK på 1710 kr.... men den kunne ikke beregne helårligt desværre.... men mon ikke de kan komme under GF somjeg forslog!!!

Kommentar
Fra : novice

Dato : 04-02-04 21:14

Hej bokke31!
så skal du næsten ringe og forhøre dig. Synes selv at det med delkaskoen er rigtigt fedt,ingen bekømringer om den nu bliver stjålet!
Talte selv med en der hed Tim zwishler,efter at have haft fat i 3 andre, han var ihvertfald meget hjælpsom!

Kommentar
Fra : Rikkechristiansen

Dato : 08-02-04 02:15

hejsa

sidder lige og kigger på hjemmesider med forskiring , kan det virkelig passe at jeg ikke kan få forsikret min kawasaki ZXR750 nogen som helst steder , prøvede fair , det vil de åbenbart ikke...... okay okay er kun 21 fylder snart 22 , men har sku snart kørt mc i 4 år tæller det ikke for noget?

Rikke

Kommentar
Fra : martingade

Dato : 08-02-04 10:38

Rikke du er vel ikke tilfældigvis ansat inden for, eller læser noget, som har forbindelse med noget lærerarbejde, eller lign.?
For så vil jeg klart anbefale Lærerstandens brandfosikring.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-02-04 00:45

Thisted Amtsforsikring. 800,- for kasko og ansvar hvis du ejer en veteran cykel.(35 år). Du skal dog være medlem af veteranklubben.
Virker nok ikke i dit tilfælde, men det kunne du jo overveje. Her har CCM ikke nogen betydning

Kommentar
Fra : anderspalsbo

Dato : 04-04-04 13:15

Jeg har selv en Suzuki GSXRR 400 som jeg har forsikret hos GF-forsikrine, den giver jeg 1400 Kr. for om året kun med ansvar, det er det biligeste jeg kunne finde!