/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mit webcam kan ikke køre på MSN
Fra : hemijola
Vist : 873 gange
220 point
Dato : 01-02-04 12:55

Hej !
Hva kan der mon være galt??? mit veb cam kan ikke køre på MSN, Det køre fint nok i sit "eget" program, Samt når jeg kører guiden Lyd og kamera på MSN, Den vise dog ingen billeder i indstillinger for webcam.... Skriv snart ... Jeg har ikke mange hår tilbage at trække ud

Lars

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 01-02-04 15:52

En gl AMD prcessor på 300mhz eller mere ,tillader ikke billedoverførsel

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 01-02-04 16:00

Mit logitech quickcam messenger, kræver en 400 mhz, winows 98/2000/XP og min. 64 ram, mon det er der fejlen ligger, du skriver jo ikke hvilken pc du bruger eler windows ver.
MVH
Niss

Kommentar
Fra : hemijola

Dato : 01-02-04 16:12

Hej .. måske var det godt med liiidt flere oplysninger mit amera er et Creative og jeg kører XP home, puteren er en Fujitsu siemens AMD(tm)XP 2200+ med 1,80 GHz og 192 MB RAM .... Det er direkte kopieret fra system egenskaber ...

Hilsen

Lars

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 01-02-04 16:17

Mon ikke du på creativ hjemmeside finde oplysninger om dit problem , logitec har opdateringer /driver opdateringer til bl.a. messenger så måske du også kan finde den slags der.. men hvilke creativ cam har du , vil så tjekke om jeg kan finde noget der kan hjælpe..
Niss

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 01-02-04 16:23

prøv at søger efter driver til din model her.....
http://dk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Kommentar
Fra : hemijola

Dato : 01-02-04 16:29

hmmmmm.... måske er man lidt fuld af dumme spørgsmål .... hvordan finder jeg modelnavnet på den ??

Mvh

Lars

Kommentar
Fra : hemijola

Dato : 01-02-04 16:31

Sorry, no drivers were available matching your query.

Det er den besked jeg får. når jeg søger på model nr.

MVH
Lars

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 01-02-04 16:34

Du har vel en kasse hvor den var i , der står model navnet eller se på din manual , hvad siger den når du åbner ikonet for dit cam , mon ikke den fortæller hvilken model du har .. intet dumme spørgsmål, når man er i vilrede.. bare spørg, det er jo ikke alle der svarer ubehøvlet uanset spørgsmål..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-02-04 17:00

Jamen viser den billeder til andre brugere?
"Den vise dog ingen billeder i indstillinger for webcam" Jeg forstår det ikke rigtigt hvad du mener.
På CDèn fra webcamet er der et program der følger med, hvis det er installeret, finder du det under start/alle programmer/Creative
Dette program kan du bruge til at se dig selv, og fintune cameraet.
Du kan også finde camet her:
Printere og faxenheder, og til venstre er der en blå menu der skal du trykke scannere og cameraer, så skulle dit cam gerne være opført her.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:36

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:52

Jeg står af her.
VH Palle Hansen