/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp til cs!!
Fra : linkincam
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 31-01-04 13:50

hej!!
når jeg går ind i console og skriver ip'en og trykker enter, så går den ud af spillet!!

hjælp mig hvad skal jeg gøre???

mvh linkincam

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 31-01-04 13:52

bruger du Steam 1.6?

skriv i console: connect [her skal ip stå]
fx. connect 127.0.0.1

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-01-04 17:07

ja linkincam... det ville være rart at vide om der er tale om 1.5 eller 1.6

Du kunne prøve at installere programmet igen... Eller bruge fx. hlsw (www.hlsw.net ) til at connecte til servere med i stedet for, og se om det evt. hjalp