/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Aiwa mm-ex300
Fra : Luke2000
Vist : 437 gange
120 point
Dato : 31-01-04 02:41

JEg har en mp3 player hedder Aiwa mm-ex300 som jeg ikke kan få til at virke med windows xp.. Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg kan få sange over på den. Jeg kan godt finde den på computeren- Så vidt jeg ved kan liquid player 6 gøre det men jeg kan ikke finde det nogen steder og mit update der fuldte med virker ikke.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 31-01-04 11:16

hvis det er Liquid Player 5.0 du efterlyser, er den her:
http://www.sonicspot.com/liquidplayer/liquidplayer.html
så vidt jeg ved findes der ikke en ver.6

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 31-01-04 12:23

Problemet ved de sider er at den bare sender en over på liquid players hjemmeside hvor der står den ikke kan downloads mere... Jeg har fundet ud af at man for at kunne bruge liquid player skal have en plus udgave.