/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
ledninger fra startstikket sider ikke or~
Fra : __FeniX__
Vist : 317 gange
10 point
Dato : 30-01-04 23:49

jeg skiftede kapinet, og nu kan jeg ikke sætte startledningerne ordenligt i mit bundkort (powerknap,,osv) hvad skal jeg gøre. jeg har ingen brugsanvisning......hjælp....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-04 23:51

kom med navn og type på bundkort

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-01-04 01:33

Henne foran er der altid noget perforeret (udstandset) metal der er beregnet til at brække af (til skuffer mm), du kan roligt bore eller brække ting af karbinettet der ikke kan ses, hvis det kan hjælpe på ledningsføringen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-04 01:39

->>Palle Hansen Mon ikke det er >front panel connectors< han mener. Knappen til ATX powerstyring, power light, HD light mm., ja det ved han jo kun selv
Bjarne

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 18-03-04 23:36

Frem med manualen på dit bundkort, der står en oversigt over connectoren på dit bundkort. sæt stikkene i ét ad gangen, ingen panik, hvis stikket ikke lige passer, kan du klippe det til med en skævbider, men pas meget på!!!, stikket til power og reset-knappen kan ikke vendes forkert, det kan stikket til harddisk og power-lampen, men på selve det lille sorte stik, sidder der en lille pil graveret ind, det angiver plus (står sikkert i manualen). Min erfaring siger mig at stikket til powerlampen ikke altid passer på bundkortet, men det er heller ikke jordens undergang hvis der ikke lige kommer lys i denne.

Hvis du kommer til at vende stikket til power og Harddisklamperne forkert, sker der intet, andet end at de ikke lyser, så vender du bare stikket om, de brænder IKKE af.

Hvis du ikke kan finde din manual kan du sikkert finde den på producentens hjemmeside.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-04 23:41

Soenne>> Hvis han har ventet så længe på at få de connectorer på er han meget tålmodig.
Han har nok fundet løsningen på anden vis for han svarede jo aldrig.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 19-03-04 17:12

Ups... Lagde ikke lige mærke til dato'en, kunne da for h...... godt lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-03-04 00:43

Nemli'

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:43

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:48

Jeg står af her.
VH Palle Hansen