/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Tryptofan
Fra : mimsen3004
Vist : 1513 gange
40 point
Dato : 30-01-04 22:45

Jeg leder efter aminosyren tryptofan og et complex af de forskellige aminosyrer. Gerne som homøopati. Jeg har for en hel del år siden haft meget glæde af det, men kan ikke finde det nogle steder. Det er fordi at det er blevet forbudt i Danmark. Jeg forstår ikke hvorfor, da mange kan have glæde af det. Er der nogle der ved hvor jeg kan skaffe det? Hvis ikke i Danmark, så i Tyskland eller sverige eller andre steder.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Marei

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 00:26
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 00:30

Her kan det købes men er det nu godt ????? http://avmazon.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=A&Product_Code=5-htp-100mg-120cap Mvh Sune Ps så lige at det findes naturligt i bananer og kalkun *ss*

Kommentar
Fra : sacha

Dato : 01-02-04 20:22

Hvad er det du vil have fat i? Substantiel Tryptophan + aminosyre komplex ( "kost tilskud") eller homøopati. Hvad vil du bruge det til? mvh Sacha

Kommentar
Fra : sacha

Dato : 01-02-04 20:22

Hvad er det du vil have fat i? Substantiel Tryptophan + aminosyre komplex ( "kost tilskud") eller homøopati. Hvad vil du bruge det til? mvh Sacha

Kommentar
Fra : mimsen3004

Dato : 09-02-04 09:14

Jeg lider lidt af vintedepressioner: sover ikke så godt, lider af træthed og manglende energi. Jeg har brugt det for en del år siden. Det er KANON.

Hilsen Marie

Kommentar
Fra : sacha

Dato : 28-04-04 18:22

Prøv www.vitaviva.com og søg efter tryptofan så får du en side om tryptofan og vitaminer og du kan købe det der. Men check lige først hvordan du bedst bruger det og hvad det ikke kan forenes med.
Mvh. Sacha

Kommentar
Fra : greenivy

Dato : 04-07-04 11:48

Var hittar jag hur man använder tryptofan och vad det inte kan förenas med?
Mvh. Greenivy