/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Konstruktion af hjemmesider
Fra : reve
Vist : 873 gange
50 point
Dato : 30-01-04 20:34

Hej !

Er der nogen, der har erfaring med Vejle Handelskoles fjernundervisning i konstruktion af hjemmesider ?
Jeg håber, at høre positivt svar ,- og evt. gerne tips m.m. !

M.v.h. Reve

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 20:45

Nej...men hvad vil du vide ???

Vi er altid nogle stykker der er parat til at øse af vores viden

Citat
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : heseda

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-04 22:13

Ja - jeg har deltaget. Det kræver MEGET selvdesiplin, men er ganske udmærket. "Gå bare ombord"

Godkendelse af svar
Fra : reve

Dato : 30-01-04 23:18

Tak for svaret heseda.
Jeg er dog lidt nysgerrig.... gennemførte du kurset ?
M.v.h. Reve

Kommentar
Fra : reve

Dato : 30-01-04 23:21

Hej påny !

Jeg glemte vist noget væsentligt ! Taler du om megen tid, punktlighed- eller hvad ?

M.v.h. Reve

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 23:40

reve ->Tjek lige : http://html.dk

Happy Coding...

..ellers spørger du bare

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 31-01-04 09:18

reve. Ja jeg gennemførte kurset - og brugte meget tid. Dette er også nødvendigt, når et kursus gennemføres som "fjern undervisning". Det er unægteligt lettere ar gennemfører på aftenskole, da man her kan stille direkte spørgsmål. Under mit kursus hentede jeg også bøger på biblioteket, og har også købt nogle bøger. God fonøjelse. Mvh. Heseda

Kommentar
Fra : reve

Dato : 31-01-04 11:30

Tak til både MOLOKYLE for det fine tip . Og tak til heseda ,- jeg beslutter mig sikkert til at " hoppe på ". Fjernundervisning er den eneste mulighed for mig, i det jeg desværre lider af en kronisk sygdom, der forhindrer mig i aftenskole-liv m.m.

Mange hilsner Reve