/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda melody styling
Fra : benjabenja
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 30-01-04 18:55

Hey er der nogle der har nogle gode råd til hvordan min honda melody skal styles den er rød.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-04 19:51

Altså du kan da pille forbegagebærer af og den bagerste også det giver da lidt og så kan du købe selvklæbende plast i forskelleige farver og evt skære / klippe nogle flotte mønstre ud og klæbe på og så kan man da også købe nogle neonlys og monterer op under den Mvh Sune

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 30-01-04 20:04

Hvor skal Neon lysene få strøm fra ?
Og jeg har set der er nogle der har sådan noget chrom på der hvor man sætter benene hvor kan det købes?

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 30-01-04 20:17

Søger mere styling kom med ideer det bedste bliver belønnet med pount

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-01-04 20:38

vil det ikk blive alt for dyrt bare at få den til at se acceptabel ud..?

ej.. hvis du har styr på sådan noget med glasfiber osv kunne du jo selv designe og lave nogle nye fede plader til det der sidder foran benene..

bare et forslag..

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-01-04 20:43

altså noget lign. samme princip som når man laver skørter til biler.. kunne være fedt at bkse sådan oget sammen og sætte på.! så er du også 100% sikker på at du aldrig ser en magen til.!

jeg mener bare at hvis man vil style såsan en gammel knallert skal det være ordentligt.! og hvis det var mig der skulle rode med sådan noget skulle det gøres HELT fra bunden af.! dvs. den skal være 100% i orden.! den skal være malet flot.! altså der skal ikke være noget rust eller halvfærdig maling eler noget.! derefter kan man begynde at style og så selv lave en masse til den i F.eks glasfiber så kunne der være noget ved det.!

dermed ikke sagt at din er grim og ikke i orden for det aner jeg jo intet om..

held og lykke med projektet..

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : fussy85

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-04 14:15

Du kan støbe en spoiler i glasfiber, det har jeg selv overvejet... Det metal du omtaler hedder dørtrins aluminium tror jeg nok, har selv en del liggende, men du kan købe det hos f.eks. auto ophuggere og div. byggemarkeder.

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 09-02-04 16:32

Tak for svaret fussy85.