/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Total tumpe !! ;-)
Fra : Fnollerpige
Vist : 451 gange
221 point
Dato : 30-01-04 13:37

Jeg har købt en mobilos af min søster (ericsson R600) - og den er låst fra Sonofon's side, jeg vil gerne have mit eget nuværende simkort fra min Nokia over i den - min søster har så idag ringet til Sonofon og fået en låsekode --- MEN hun havde liiiige glemt at spørge hvordan man skal bruge den kode.

Er der nogen herinde der ved det ??? og kan det overhovdet lade sig gøre uden software og kabel og hvad har vi.

Karina - der ikke aner en levende fis om emnet, så bær over med mig.

Kommentar
Fra : Nikolaj_Zethner

Dato : 30-01-04 13:39

Hej Karina,

Du skulle meget gerne have en vejledning der følger med selve telefonen hvor der står hvordan man skal gøre hvad angår SIM-koden. Sonofon er nok ikke særlig behjælpsomme, da de jo lige har mistet en kunde.

Nikolaj

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 13:46

Hej Karina
Øhhbøhh, jeg er mest til Nokia, men gu' ve' om dette ikke kan lede dig på rette spor (eller gøre forvirringen total)
http://www.macsat.com/cell.php
Hygge... og go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-04 13:52

Havde det godt på fornemmelsen - flot Sonofon (vi klapper lige af jer) har for nogle år siden nemlig låst en anden telefon op og fik ved den lejlighed brev fra TDC om proceduren - step by step.

Nå, men så må jeg jo gå den tunge vej og ringe til Sonofon ( De er nummer 22 i køen)

God weekend....

Karina
lige til sidst Nikolaj - min søster ( den klovn ) har smidt alt ud ang. telefonen - det skal der osse lige klappes af.

Kommentar
Fra : Nikolaj_Zethner

Dato : 30-01-04 13:56

Sådan kan søstre (eller brødre) være - jeg kender det.

Held og lykke !

Nikolaj

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 14:03
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 231 point
Dato : 30-01-04 14:06
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-04 14:31

Tak Søren jeg kigger på det og vender tilbage om en 7-8 år *GGGG*
- men det ser fornuftigt ud - problemet er bare at den kode Sonofon har liret af er på 16 tal - og kan max. finde steder hvor en 8 cifret kode skal trykkes ind *GG
- men roliiig nu - koldt vand i blodet, det skal nok lykkes

Karina

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-01-04 14:56

Hejsa

den nemmeste vej er at gå ned i en Sonofon butik og bede dem låse den op
dette skal de gøre uden vederlag.............såfremt de 6 måneder er gået.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 14:57

Lod mig liiiige rive med (en af mine mange fejl)
Manualen, som vel er den du har brug for er på http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=SP1_18_1&B=ie&PID=9875&FID=341&LM=SB_V&FileCatID=16&MN=&noredir=1

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-04 15:01

Tak for svaret CLAN

okay har fundet ud af det :

<**< (derefter "Net" tryk Yes) tast koden og yes igen og vupti så er den hjemme....

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 15:30

Er livet ikke herligt
Go' weekend...
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-04 15:29

Jo Søren livet er skønt - og når tingene så virker, og alle er så søde og hjælpsomme gør det bare det hele endnu bedre.....

Snakkes ved....

Karina