/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
To 18 årige piger dræbt i Sverige?
Fra : Supremebeing
Vist : 484 gange
220 point
Dato : 30-01-04 00:42

Jeg læste den forfædelige nyhed for nogle dage siden at 2 piger på ca. 18 år var blevet fundet dræbt i Sverige et sted.
Men jeg syntes ikke at have hørt mere om den ufattelig dårlige nyhed, som jeg syntes fortjener meget mere opmærksomhed, end den har fået.
Ked af at komme med et så klamt spørgesmål, men jeg kan ikke få det ud af hovedet, og vil gerne høre om der er nogen der ved mere om det?

f.eks har de fanget ham, eller dem der gjorde det?
Og var det nogen de kendte?

Et minuts stilhed og tanker til deres familie

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 30-01-04 02:07
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 30-01-04 07:25
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 220 point
Dato : 30-01-04 13:06

Hvorfor mere opmærksomhed, hvilket faktisk skete i sverige.
Den slags sker hver dag et eller andet sted på jorden.
At snage i andres død og ulykke er usmageligt.

Kommentar
Fra : Supremebeing

Dato : 30-01-04 16:18

Ja jeg ved det godt.
Men jeg syntes der skulle være et minuts stilhed og alt muligt andet.
Der sker mange ting hver dag på jorden, men dette her er da fuldstændigt meningsløst.
2 piger der ikke kan gøre en flue fortræd.
Der er ikke noget politisk eller rebelsk eller overlevelse i mordene.

Godkendelse af svar
Fra : Supremebeing

Dato : 30-01-04 16:18

Tak for svaret Teil.