/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Netlimiter bøvl
Fra : oleeliassen
Vist : 578 gange
130 point
Dato : 29-01-04 16:22

Jeg har installeret Netlimiter med det formål at begrænse min uploadhastighed, resultatet blev at jeg ikke kunne komme på nettet mere før end at jeg afistallerede Netlimiter igen. Hvordan skal det konfigureres, og hvad skal de forskelige værdier minimum/maximim stå til?

-Win xp
-Stofanet 512/256

-Ole

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 29-01-04 18:43

hvorfor begrense opload hastigheden i det hele taget ?

Accepteret svar
Fra : fjelle

Modtaget 130 point
Dato : 30-01-04 13:24

fordi nogle gange æder uploads download hastigheden..... jeg gør det samme.... min har jeg bare ikke konfigureret, men virker upåklageligt...

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 17-02-04 13:48

Jeg har stadig ikke fået det til at virke, trods de mange gode bud på en løsning :-/

Har prøvet at installere flere forskellige versioner af Netlimiter, alle med samme resultat.

Er der noget som skal slås til eller fra i Windows eller i netværksindstillinger, eller er der andre kompetente bud?

-Ole

Kommentar
Fra : olsenrye

Dato : 01-03-04 21:23

Har det samme problem køre win 98 se

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 08-07-04 17:45

Så lukker vi spørgsmålet...

-Ole