/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internet problem
Fra : frederikshavn
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 28-01-04 15:16

HJÆLP,når jeg vil ind på nogle hjemmesider,får jeg denne besked:

Welcome Site/User Administrator

Please select the language: English (US)

Site Administrator Login
To log into the Site Administrator control panel, click on the Site Administrator link to launch the login screen. Your login is the Site username, your domain is the site's domainname.com and the password is case sensitive. Once you are logged into the Site Administrator, you can change your password.
User Administrator Login
To log into the User Administrator, click on the User Administrator link to launch the login screen. Your login is your username, your domain is the site's domainname.com and the password is case sensitive. Once you are logged into the User Administrator, you can change your password.
Documentation

Site Administrator Online Help

User Administrator Online Help

den side jeg vil ind på er denne:https://www.ed2k-it.com:19638/webhost/rollout/site
hvad skal jeg gøre for at komme der ind,og hvad betyder det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:44

Så vidt jeg erindrer er det ikke den sti du skriver men en anden adresse som bliver omdirigeret.
Har selv været ude for det engang, men kan ikke huske i hvilken forbindelse.
Siden tror du er administrator af en hjemmeside de har liggende.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-01-04 17:16

http://www.ed2k-it.com/
Du er nødt til at logge ind med et password, som sidens administrator giver dig.
http://www.filesuneed.com/modules.php?name=Your_Account
Hvad er du på jagt efter?

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-04 17:20

>pallebhansen<
Jeg tror problemet ligger et andet sted (se ovenover)
Jeg tror ikke det er meningen han skal der ind, det er en side der bliver omdirigeret når du forsøger at gå ind på nogle af disse gratis webhoteller.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 17:22

Noget dæmrer.....
Det har noget med Emule at gøre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 17:26

ed2k hører til edonkey2000

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-05-04 09:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 09-07-04 20:11

Tak for svaret refi.