/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express 6.0
Fra : clou
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 28-01-04 15:07

Hej igen derude

Så har jeg igen brug for hjælp!

Når jeg sender mine mails afsted med "brevpapir" på, vises det ikke hos modtageren, hvis jeg derimod videresender til min egen mailadresse er der "brevpapir" på - hvorfor?

På forhånd tak

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:09

Modtager har sat flueben i "vis ikke billeder"

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-01-04 15:13

Hej Refi

Nej det er ikke tilfældet - hun får mails fra andre med brevpapir på

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:15

Hvilken form for brevpapir snakker vi om.

Kommentar
Fra : sion

Dato : 28-01-04 15:18

Så vidt jeg ved, er det ikke alle webmails (OFiR, Hotmail osv) der kan vise brevpapir.
Dem du sender til, bruger de også Outlook eller bruger de webmail?

Simon

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-01-04 15:19

Hej igen igen

Det er brevpapir downloaded fra windows. Og vedkommende bruger også outlook express

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:24

Hvis vedkommende kan se brevpapir fra andre men ikke fra dig, er det din opsætning den er gal med.
Hvis du kan sende brevpapir til andre..... Ja så må jeg melde pas.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:25

Kom lige i tanke om noget....
Det brevpapir du snakker om som værende windows eget - er det det der følger med outlook eller er det noget du har downloadet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:29

Har du set hvor dette brevpapir er installeret.
Flere af disse installationsprogrammer lægger nemlig brevpapir i c:\program files og ikke i c:\programmer det bevirker af og til at disse ikke medsendes til modtager mens du godt selv kan se dem da du jo har dem liggende.
Dette gælder bl.a. Cloudeight.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-04 15:36

Hvis du går ind under indstillinger i Outlook Expess, så skal der under Send være flueben i send som html, og under Læsning skal der IKKE være flueben i Læs alle meddelelser som alm. tekst! (Det er måske her din modtager skal ændre det)
Hjælper det?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-01-04 15:43

Hej tedd

Den vejledning du gav der, sådan er min også opstillet. Min veninde modtager brevpapir fra andre, men når jeg prøver at sende en mail til en af mine andre mailadresser er der brevpapir på. Jeg er ved at blive skør over det!

Clou

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-04 15:46

Prøv nu lige at se hvor dit brevpapir er gemt........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-04 17:06

Prøv at gå ind i adresser og marker personen! Gå under egenskaber og Navn og se om der er sat flueben i Send email som almindelig tekst. Hvis der er, så fjern flueben!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-02-04 11:21

Jeg takker for Jeres forsøg på at afhjælpe mit problem, jeg fandt selv ud af hvad der var galt. Under fanebladet meddelelser havde jeg flueben i alle 4, det var en fejl.

Mange hilsner fra

Clou

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 16-05-04 18:04

Tak for svaret refi, selvom det er M E G E T læææææænge siden du svarede på pågældende spørgsmål.

Du skal ha' et knus herfra

Clou