/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til pigerne
Fra : Loveme
Vist : 711 gange
20 point
Dato : 28-01-04 14:10

Af nysgerrighed stiller jeg følgende spørgsmål.

Hvor mange piger har prøvet eller har haft ønsket om at prøve at have sex med en anden pige, fra de var mellem 14 og 21 år?

Personligt har jeg indtrykket af, at alle unge er mere frigjorte på det sexuelle, og derved også tør at have sex med en af det samme køn?

Er der piger der tænder på at en fyr kommer i mange fede sprøjt, og i givet fald havd er det ophidsende ved det?

Er der piger her, der tænder på store pikke, altså de regulære "monsterdicks"?
Eller er der piger der ikke har noget sexuelt ud af at gå i seng med en fyr, hvis hans mål er under f.eks. 17 cm.?

De fleste mænd/fyre har prøvet at have ufrivillig rejsning. Er der nogle piger der af og til går og er lidt våde i trusserne fordi de har tænkt på sex?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 16:37

lad os lige vide hvem du er, er du en smule "kinki" eller noget lignende, pige eller dreng eller begge dele????

per

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-01-04 17:54

Jeg er enig med per. Stil spørgsmålet igen når du har været kandubruger i ½ års tid. Stil andre spørgsmål og bland dig i det hele taget i debatten så vi lærer dig at kende.

Når du logger ind i nyt navn og stiller sådan et spørgsmål, så er der jo ingen der kan vide, om du er en gammel gris, der sidder og gnubber den af over svarene...

Undskyld min mistænksomhed...

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-01-04 18:41

Hej Per og Birgitta
Jeg har sendt en mail til kandu.dk, her i eftermiddags, så jeg går ud fra at
de lige kigger på spørgsmålet.
MVH maya123

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-01-04 19:12

-->maya123

hvorfor det..?? det er da ikk noget stødende ved spørgsmålet eller..??

dem der vil svare kan jo gøre det.. og dem der føler at det er at blotte sig for en fremmede kan jo lade være..

birgitta-->

om brugeren er ny eller har været her et halvt års tid gør da ikk at man kender personen.. man kan måske få et indtryk af personens holdninger og interesser men det giver da ikk en person mere ret til at stille et spørgsmål end en ny bruger..

det kan vel heller ikk være rigtig at man skal stille andre spørgsmå ellerl blande sig i andre tråde bare for at få et spørgsmål accepteret..?

nå det var lige min mening

fortsat god dag til alle

Mvh
solgaard

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 19:17

>maya123
Hvad er det du vil ha' kandu til at se på? Der er da ikke begået ulovligheder ved at stille spørgsmålet...og katagorien det er stillet i er da god nok. Føler man sig stødt af en eller anden grund - behøver man jo ikke bruge sin tid på det

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 19:21

>maya123

Nu skal du ikke være snerpet din gl. mokke Det er som Frida skriver jo op til enhver om man vil udstille sig selv

Personligt synes jeg da osse den hørmer lidt, men kan jo af fysiologiske årsager heller ikke svare på spørgsmålene.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 19:28

>Ram
Du kan da godt svare på om du har haft lyst til piger mellem 14-21

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 19:31

>Frida.

Det da ved Gud jeg har haft - Men dengang var jeg kun 12

Nu skal de være 40, og blonde - Man blir jo kræsen.........

Ra.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 19:31

>Frida.

Det da ved Gud jeg har haft - Men dengang var jeg kun 12

Nu skal de være 40, og blonde - Man blir jo kræsen.........

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 19:38

ram2

stritter fingeren???????

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 19:40

>bibsamie

Øhhh hvilken af dem - jeg har 10

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 19:41

jeg har 11 men jeg er nok ikke normal som min mor sagde da jeg blev født.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 19:42

jeg har tabt neglen på den ene.

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 19:48

>bibsamie

Nååå den - Det er sgu da ikke en finger din NØD - Og nej den stritter ikke.

Kræver en ganske speciel katalysator, for at komme på de højder - der findes kun én i landet der kan levere den vare

Ram

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-01-04 19:49

[mandehørm on]

Jeg havde da også lyst til piger mellem 14 og 21 ....det har jeg da dagligt - men så er det klokken vi snakker om *G*

[mandehørm off]

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 19:50

>berpox

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 19:51

det kunne jo være at du stod op når du skrev NØD

mvh
per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 19:56

Er "Stritter" og "står" da det samme

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 19:58

da ram gentog sig selv antog jag bare at han stod op ved tastaturet med hans NØDder som han skrev om
der er jo nogen der hænger når de står så jeg ved ikke rigtig

mvh
Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:00

>bibsamie

Nej gentagelsen var en ren knapspasme

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:01

man skal jo ikke være så ked af "den hænger nedad"

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:03

Jow det syns' jeg at man ska'

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:04

>bibsamie

Nææ du har ret - Det er et stående problem, når den hænger i utide

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:06

ram
har prøvet håndstandsøvelse virker sku ikke den hænger samme vej

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:06

>Frida.

Altså Frida - har du ikke nogle skumbananer stående, du kan gnaske i dig

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:07

fridaflip

hva skal man være ked af hænger nedaf.

mvh
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:09

der er jo ikke så mange linier at læse imellem

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:10

>Ram
Den der katalysator du omtaler....Er du sikker på det ikke skulle ha' været en stimulator i stedet
Eller er du bare meget selvcentreret??

En katalysator kendetegnes ved at deltage i en proces, uden selv at blive
forbrugt.

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:12

>Frida.

Ahhh det må være en sandhed med modifikationer, det slider sgu da ikke for 5 øre om året - Selvfølgelig lidt afhængig af frekvensen

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:13

Fridaflip

kan man lave en madras af skumbananer????????

mvh
Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:14

>bibsamie

Hold kæft din Nød

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:18

>bibsamie
Nej det tror jeg ikke man kandet vil sgu da blive en klistret affære
men man kan sagtens spise dem "liggende" på madrassen......

Frida...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-01-04 20:22

Nogen skal bare stå model til en hel del - det rejser åbenbart nye spørgsmål.

Er man filosofisk anlagt, kan man spørge sig selv om hvorvidt det gør noget at man har et hængeparti når bare man får resten af (projektet) op at stå....

... ?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:22

>Frida.

Det er ligesom at drikke øl i sengen - Det krummer ikke...

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:25

Okay nu blev der for meget mandehørm jeg trækker mig frivilligt. Ska' vist lige prøve om jeg kan sove lidt....

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:28

>Frida

[citat]
man kan sagtens spise dem "liggende" på madrassen
[/code]

Ved nærlæsning blir jeg i yvivl... skalskumbananerne ligge på madrassen mens man spiser dem, eller er det konsumenterne??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:34

>Ram
Du skal ikke vide alting brug din fantasi
I grunden synd for spørgeren af dette spørgsmål....det var jo meningen der skulle piger på banen - og ikke en flok hanhunde

Frida AFK

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:42

>Frida.

Jeg har lige hentet 10 poser skumbananer, og fordelt dem jævnt på madrassen. Jeg kravlede rundt i boxershorts, og gnaskede dem i mig uden at bruge hænderne - Frida - det er er royalt svineri - noget rigtig gratværk. Den du ikke.

Næææ jeg tror "Lady & Vagabond metoden" er den bedste

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:42

Fridaflip

hvad er det der er en klistret affære i sengen

Per
nød

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:46

ram

10 poser skumbananer er da nok til tre, du mangler åbenbart selskab, eller "gør du det selv"

per
nød

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:46

*GGGGGG* Det må være det som Ram lige har beskrevet
Æu jeg blir' ved med kigge herind - selvom jeg burde sove

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:47

>bibsamie
Han øver sig vel bare - indtil katalysatoren kommer forbi

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 20:49

Fridaflip
du kan jo bare ringe til dit arbejde og sige du har fået skumbanitis og må holde sengen et par dage.

mvh
Per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:50

Per nød*GGGG*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 20:51

Frida.

Kig på PC-en - Der en knap, og der står formentlig ON / OFF - tryk på lortet og skrup i din seng, ellers låser vi dig ude af denne tråd - (det kan vi nemlig godt )

Nok til 3 - Min seng er 26.000 cm2, så 3 poser er langt fra nok..

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 20:53

Jamen det er sgu da forvirrende at man skal i START når man vil lukke
Gu kan I ikke nikke nej låse mig ude

Frida....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 21:02

Slap af frida det er jo bare for at få dig i seng så ham ram kan te sig i fred.

mvh
nød
undskyld per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 21:06

Ok - men jeg holder med Jer

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 21:07

UPS Øje med Jer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 21:07

>bibsamie

Ajii bibsamie - hvorfor tror du dog det?? Jeg skrider osse nu - Jeg skal vaske min madras... Shit.

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 21:25

Ram

var det skumbananer med chokolade eler bare gule bananer.

per

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-01-04 21:28

det her giver da ikk spørgeren svar på ret meget..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 21:33

>bibsamie

For sat... der var fejlen - Jeg var da hos min halalgrøntmand, som havde billige overmodne bananer, og sparsommelig som jeg er glemte jeg jo det skulle være de andre - Nåå - de er da sunde om ikke andet, men de sviner nu alligevel.

>solgaard.
Hold da op, ham / hende kratluskeren havde jeg da helt glemt - Piiiinligt

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 21:47

loveme

er nok ligeglad med svar, han har henvendt sig en gang og ikke mere, han kunde da bare bryde ind og be om et svar, nu har spørgsmålet kørt i 7 timer og 25 min og så kommer solgaard med en dum kommentar.

mvh
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 21:49

ram

pas på bananfluer, de er pisse irreterende at sove sammen med. de finder alle sprækker og huller, fy føj da da
per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 22:02

>bibsamie

Bananfluer. *GG* En lille sexvariation - Da jeg sejlede på de 7 verdenshave, var det jo småt med kvindfolk ombord - Så kunne man på sån' en Reefer bananbåd sagtens finde bananfluer. Om aftenen når behovet og længslen blev for overvældende , så nappede man en bananflue, hev den ene vinge af den, og monterede den på "Banditten". Så kunne den fise rundt der et kvarterstid, til stor fornøjelse for "Banditejeren" - Men de lever jo ikke så længe.... bananfluer.

Nu har "loveme" da fået lidt perversitet at lege med, tror du så ikke han / hun er glad.

Solgaard.... hmmmm - Han passer bare på Kandus koncept - Godt vi har lidt strammere mellem os - Meeeen på den anden side, hvis det keder ham, så har han jo været her længe nok, til at kende tricket med fluebenet, og nu kender han osse den med fluevingen

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 22:13

ram

nu siger du et kvarters til er det ikke lidt overdrevet efter 14 - 15 sekunder plejer de pludselig at fare op imod loftet de ser ud som de har spist en slørhale eller hvad det kan være, efter et par dage skal de skrabes ned af loftet, og da de ikke kan flyve uden den ene vinge så ved jeg ikke hvad der sker, men den må da sætte hårdt af for jeg bliver helt udmattet efter den er fløjet!!!!!!!!!!!!!!

mvh
Per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 22:22

Nu er det vist ved at være sengetid for Per nød og Ram2

Frida...(ka' fan... ikke sove æu)

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 22:26

frida

ved du at når du bliver 75 så har du statistisk sover i 25 år???????????? hva 25 år så vent bare med at sove der er tid nok

mvh
per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 22:28

Det er da løwn - er det ikke? sikke da et spild af liv

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 22:31

naj et er ik!! 25 dejlige år frida = spiltid så bliv du bare oppe til den lyse morgen, ram leder alligevel efter bananfluer i hans seng

mvh
Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 22:36

>Frida.

Du er da håbløs

Men jeg har ikke tid til at lege - JEG skal sove - Jeg har lovet min kæreste at lege morgenkok i morgentidlig. Det kan hun godt li en gang i mellem

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 22:40

Nåå den "Tasmanske Djævel" har stadig sit tag i dig. Hils hende fra Frida - og har du du forresten forberedt hende på uge. 7

Frida..

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 22:40

kyk eller kok ??

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 22:42

Morgenkok? er det den som laver morgenmaden

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 22:44

>bibsamie

Øhhh bibsamie - hvilken dialekt er vi ude i?? Jeg taler(skriver) om KOK

>Frida. Det kan du tro jeg har - Alt er klart, og jeg skal nok hilse....

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 22:44

hva er så en morgen kyk ?? a spø bar

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 22:45

>Frida.

JA - hvad tror du ellers en kok laver ??????

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 22:52

Tjaa det ved jeg da ikke jeg tænkte bare på, at en kok vel osse har et seksualliv - og her i Jylland kan en Kok (især morgenkok) godt betyde noget med morgensex men ok Ram du laver bare morgenmad til kæresten

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 22:52

>bibsamie + Frida.

En morgen kyk... hmmm - Det er vist noget frækt, tror jeg

Godnat og tak for i aften

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-01-04 22:53

Og jeg ved sgu heller ikke hva' kyk er for noget den står for Per's egen regning...

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-01-04 23:00

>Frida.

Lige inden jeg smider mig på skum(banan)madrassen.... En kok har IKKE noget seksualliv - En virkelig gastronom sublimerer sin kunst til sex, og opnår dermed orgasmer som for alm dødelige har højder af uopnåelig styrke og karakter, mens han banker en persillesovs sammen.

Fan... godt man ikke er rigtig KOK

Ram

NU

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-01-04 23:06

ram

hva fan ska du så på madrassen for ?????????????????????????????????

god nat
per NØD

Accepteret svar
Fra : maya123

Modtaget 20 point
Dato : 29-01-04 05:49

Hejsa Loveme
Jeg har skrevet til kandu-folkene fordi:
Dit spørgsmål virker på mig, som en voksen/ældre mands sprogbrug og
det er ikke noget galt i.
Mænd må for mig, have alle de seksuelle fantasier de vil, men her
henvender du sig til en gruppe meget unge piger.

Der er ikke noget galt i at henvende sig til unge piger, men jeg tror næppe at helt
unge piger, benytter dit voksne seksuelle sprogbrug.
Det ser (for mig), også ud til at du henvender sig til piger (du skriver piger), på mellem 14 og 21.

Den seksuelle lavalder i DK er 15.

Jeg har (uden sammenligning med "vores" chef fra kommunen Ole, i en anden tråd, her har det noget med spørgsmålet at gøre), igennem 20 år arbejdet med børn og unge som pædagog og har aldrig hørt, hverken drenge eller piger i 14-18 års alderen været så "velformuleret" i det seksuelle sprog.
Desuden har jeg en nu voksen søn og 13 nevøer og niecer, de har heller
aldrig haft det sprog.
Det kan da også være at jeg er en gammel mokke og hvis det er "sproget" i dag, blandt de 14-18 årige, har jeg da bare at trække mig tilbage i min gyngestol.

Jeg har kun skrevet til kandu.dk, at de lige burde vurdere spørgsmålet, ikke andet.

Da der er en form for selvjustits på kandu, har jeg vel lige så meget ret til at
”blande” mig som alle andre.
Jeg vil altid blande mig, hvis jeg mener at jeg har noget at skrive til et
spørgsmål. Jeg mener heller ikke at jeg bare skal ”fise” forbi et spørgsmål som
rykker ved min etik og moral, hvorfor skulle jeg det. Jeg forholder mig da stadig til spørgsmålet uanset om det virker positivt eller negativt.

Så, Loveme, hvis du er en ung gut, må du meget undskylde mine ”opstød” og
huske at alle har lov til at prøve at besvarer dit spørgsmål.
Når/hvis du er så ung, kan du måske starte med at spørge dine jævnaldrende
kammerater/veninder eller prøve at omformulere det spørgsmålet lidt,
så tror jeg at der er flere unge piger der vil svarer. Husk bare at selvom du
tror/mener at piger under 15 har haft deres seksuelle debut, er den
seksuelle lavalder stadig over 15 og du skal ikke forvente svar i dit samme
sprogbrug.

Undenfor dette spørgsmål, vil jeg af hensyn til kandu-vennerne, lige skrive
at jeg ikke er i godt humør i dag, da en ven til mig, jeg har kendt igennem 40
år, desværre lige er død. Derfor trækker jeg mig også fra dette spørgsmål og lader
kandu-folkene og jer bestemme om det er i overkanten eller ej. Jeg har vist skrevet nok nu.

Hav en rigtig god dag, med venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-01-04 06:24

>maya123

Da du ikke kan se mig, vil jeg fortælle dig, at jeg sidder og ryster på hovedet af dig. Jeg synes du skulle læse stk. 6 i Kandus regler

Uddrag af brugerbetingelser på Kandu Stk. 6

[citat]
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 29-01-04 06:37

Godmorgen ram2
Jeg har læst, selvfølgelig, men jeg har stadig lov at reagere og så må du ryste på hovedet, så meget du vil. Hvad giver dig mere ret end mig til at svarer på et spørgsmål? Nu er det vist mig der ryster på hovedet. Selvom kandu.dk frasiger sig ethvert ansvar osv. har jeg da lov at have en mening og sende min mening her og til kandu.dk
Fortsat god dag til dig fra maya123

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-01-04 06:46

>maya123

Selvfølgelig kan du sende hvad du vil til Kandu, men min hovedrysten går mest på dit åbenlyse behov for at orientere Brugerne om din orientering af Kandu, hvilket du i denne tråd har gjort 2 gange - Dette forbløffer mig lidt, da jeg havde en anden oplevelse af din person. Man kan så sige, at min forbløffelse afspejler en urimelig forventning til dig - Du skal jo på ingen måde leve op til mine forventninger.

Maya123... Jeg tror blot du er inde i et "skidt" døgn, som jo snart er ovre.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 29-01-04 06:56

Kære ram2
Du har ret, kun vil jeg lige tilføje, at jeg orienterede kun fordi de to første svarere ligesom bød op til det.
Anden gang, var fordi jeg fik følgende af solgaard:CITAT:
maya123

hvorfor det..?? det er da ikk noget stødende ved spørgsmålet eller..??

dem der vil svare kan jo gøre det.. og dem der føler at det er at blotte sig for en fremmede kan jo lade være..
CITAT SLUT.
Jeg har også skrevet at jeg overlader det til jer og kandu, da jeg har andet at tænke på. Din første opfattelse af min person, er sikkert rigtig nok og jeg vil helst have at du bevare den.
At jeg har mine meninger er vel ok, ligesom jeg respektere dine.
Du er god nok ramse.
Knus fra maya

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-01-04 07:11

>maya123

Maya - Når vi kigger på Kandu i historisk lys, tror jeg der skal betydeligt mere end dette til at få dem til at reagere - Og som du jo - fornemmer jeg - er opmærksom på, er "loveme's" indlæg ikke på nogen måde i strid med nogen form for lovgivning.

Det vil kun være den enkeltes og Kandu's opfattelse af, om den sproglige formulering er stødende - og ikke engang dette kan danne grundlag for en eventuel kritik, i det samme sprogvalg lanceret af en 12 - 15 - 20 årig i følge dit kritikkriterium vil være OK. Altså går "problemematikken" udelukkende på spørgers alder, og den vil hverken Kandu eller andre nogensinde få oplyst. At slette spørgsmålet, som er den eneste konsekvens man (læs Kandu) kunne ty til, ville defor være at skyde spurve med kanoner.

Og lige til slut maya - fortsæt du bare med at være "den hyggelige gamle mokke" det er forfriskende

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : Loveme

Dato : 29-01-04 08:16

Tak for svaret maya123.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-01-04 14:08

Hey allesammen og maya og ram m.m. I har ellers hygget jer!!

Mit indlæg i går var ikke ment som et moralsk opstød, men om en konstatering af fakta: Der vil ikke komme nogle seriøse svar på sådan et spørgsmål. MÅSKE! vil Loveme have mere held med spørgsmålet om et halvt år hvis han har været aktiv på kandu i den tid.
Jeg tænker på, hvis du, ram eller du, solgaard stiller et lignende spørgsmål, så ville I da have en chance for at NOGEN ville svare på det. Jeg taler ikke om, hvad der er lovligt, solgaard, eller hvad man har ret til. Men om, hvad der kan betale sig = give svar i kassen.
Nåmmm, der er jo nok ikke nogen på linien mere...