/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510i med mislyd
Fra : zaramaria
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 27-01-04 17:11

Min ½ år gamle nokia 3510i har fået en irriterende mislyd når jeg taler i telefon. Den samme lyd som fx. højtalere laver hvis man kommer for tæt på med en tændt mobil, den der brummende lyd. Det generer mig, men det generer især dem jeg ringer til, som også kan høre det. Jeg har haft den til rep. De opdaterede software(= slettede ALT jeg havde gemt) og sagde den var i orden.... Men lyden er der stadig. Er der nogen bud på hvad der er galt og om det kan fixes?? Min kærste har en magen til med samme problem. Skal måske nævne at lyden er der uanset hvor jeg befinder mig, så det er ikke forstyrrelser i lejligheden eller noget.

Kommentar
Fra : jyde3

Dato : 27-01-04 17:29

ved ikke hvad det er, mén min 3510i gør det også! :S og det gør min kærestes også :s

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 27-01-04 17:44

Hejsa,

Jeg har også en 3510i men den "larmer" kun hvis jeg bruger headset, og kun hvis det er det dårligste af det dårligste.

min kærestes gør det ikke, heller ikke med headset, men hendes headset er også et Nokia.. *suk* hvem der bare havde råd... *LOL*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-01-04 17:58

Du bruger den ikke tæt på på clockradio, computer eller andre elektriske apperater, vel?? Min siger ikke en lyd, med mindre jeg er tæt på en af ovennævnte apperater. Til gengæld larmer clockradioen, når jeg bruger mobilen, eller den opdaterer - eller hvad det er den gør nogle gange.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : zaramaria

Dato : 27-01-04 18:05

Den gør det uanset hvor jeg er, også ude midt på en mark! Min gamle 3410 gør det ikke, det ér telefonen og ikke omgivelserne
Vi har ikke headset, så det er heller ikke det. Vi har både originale og uoriginale covers, det har heller ingen indflydelse.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-01-04 18:25

Det lyder, som om den har en løs forbindelse et eller andet sted (siger min samlever som er ved at blive datamekaniker), som de ikke har opdaget, da den var til rep. De kan jo nemt overse noget, så travlt som de har. Prøv at sende den til rep. et andet sted (som ikke sender ind til samme sted som den var). Hvis det hjælper, så få pengene tilbage for den første rep. Husk at tage den nye regning med, når du kræver pengene tilbage.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : the_killer_1989

Dato : 28-01-04 09:08

jeg tror faktisk ikke rigtig du kan gøre noget ved det... sory...

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 05-07-04 12:49

Hejsa,

Dette spørgsmål har været åbent længe, og der har ikke været debat her siden 2004-01-28.

Var det ikke på tide at få lukket spørgsmålet??

Jeg fjerner fluebenet og følger derfor ikke med mere.

Husk.. dine points ER brugt. Du kan ikke få dem igen ved ikke at lukke spørgsmålet.

Mvh
Bent

Kommentar
Fra : zarahansen

Dato : 06-07-04 00:06

tak. havde faktisk glemt det. vil gerne lukke spørgsmålet, men kan ikke se mig ud af hvordan. beklager :-/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-07-04 00:16

Ude i højre side over hvert indlæg står der: "accepter svar". Den du synes har givet det mest rigtige svar, trykker du på den, så kan du give vedkommende sine point.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-07-04 00:17

Og så glemte jeg lige at skrive, at min 3510i også gør det nu.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : zarahansen

Dato : 06-07-04 00:27

jernlady: jeg mente nok jeg burde have en accepter-knap, men kan altså ikke se den. jeg kan se dato og klokkeslet for hvert indlæg men ikke nogen mulighed for at acceptere. Men jeg ser altså ud til at være logget ind.
Jeg prøver igen i morgen, kan være det hjælper. Har i øvrigt solgt telefonen, har fået indtryk af at det er en standard fejl på 3510i, desværre.
Mvh Zara

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-04 21:21

Over hver kommentar burde der stå: "Accepter som svar" lige over den streg, der indrammer kommentaren. Det skal der gøre på alle de spørgsmål, man selv har stillet.
Jeg må indrømme, jeg også har bestilt en ny tlf.. Det er drønirriterende, med den larm. Hvor meget fik du for den, og hvor gammel var den?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : zaramaria

Dato : 11-07-04 10:36

Jeg fik 450 for min nokia, havde et ekstra originalt cover med. Prøv at se på papkassen.dk hvad de ligger til i pris for tiden. Held og lykke med den nye telefon

Godkendelse af svar
Fra : zaramaria

Dato : 11-07-04 10:39

Problemet kunne som nævnt ikke løses, men Jernladyen har brugt meget energi på spørgsmålet, så derfor: tak for hjælpen og for den tid I alle har gidet lægge i det.

Knuzer og god sommer fra Zara