/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Adgangskode Klassifikationsfilter
Fra : syrena
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 27-01-04 11:09

Jeg har de sidste par dage fået et nyt problem. Ca. hvert minut dukker der 3 dialogbokse op på min skærm. Den første meddeler, at jeg ikke kan have en tom adgangskode. Den næstbagerste viser boksen: Hvis du vil forhindre uautoriserede brugere i at ændre klassifikationsfiltret, så opret adgangskode. Den bagerste viser: Egenskaber for Internettet med tilhørende 7 faner. Jeg har prøvet ALT og brugt systemgendannelse, men INTET hjælper. Kan nogen hjælpe mig, vil jeg være superlykkelig.

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-01-04 12:40

Selv om det måske kan lyde mærkeligt så start med at scan for spyware her: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
Hvis den finder noget så notér lige navnet ned og vend tilbage hertil.