/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangteksterne til Jul På Vesterbro
Fra : dennis85k8
Vist : 1109 gange
50 point
Dato : 27-01-04 08:27

Hej er der nogen der kan finde et sted jeg kan få sangteksterne til Jul På Vesterbro?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-04 08:35

Det kan du finde i tidligere spørgsmål under musik her på Kandu Mvh Sune

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 27-01-04 08:41

Hej Dennis

Du kan få dem her for 1 point.

http://www.kandu.dk/dk/spg/28892

Mvh
Chamira

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 27-01-04 08:41

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.
Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.
Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.
Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.
Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 27-01-04 08:42

Teksterne skulle være her http://sophusn.dk/jpv/
mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-04 08:49

Her kan du hente sangene http://frip.dk/ThoughtlesS/album.htm
mvh ans

Kommentar
Fra : PzycoDelle

Dato : 17-02-04 21:46

Er der nogen der kan skaffe et INSTRUMENTAL nummer "Jul På Vesterbro" ?
Jeg skal bruge den til at synge på, i steddet for at mime....
ps: det er til Skole "mgp" som vi afholder hvert år....
på forhånd tak

mail mig MSN eller mail:

multi_delle@hotmail.com

Kommentar
Fra : Keysergracht

Dato : 25-04-04 11:54

køb cd'en der er tekster i coveret!!!!

Godkendelse af svar
Fra : dennis85k8

Dato : 21-11-05 16:43

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-05 17:36

Selv tak, det havde jeg glemt alt om