/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Kurt Trampedach
Fra : Maria_DK
Vist : 841 gange
30 point
Dato : 25-01-04 22:52

Jeg er vild med Kurt Trampedach´s kunst. Det meste dog. Jeg vil høre om nogen har nogle billige plakater til salg? Ikke originaler, selvfølgelig. Det skal ikke være buttede barneansigter, eller hans selvportrætter. Har selv kun et enkelt indtil videre. Points bliver snart forøget.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 26-01-04 09:41

plakater med Kurt Trampedach er da mere end 10 point værd en plakat koster flere hundrede

Kommentar
Fra : Maria_DK

Dato : 26-01-04 10:30

Ja, det bliver også sat op hele tiden..