/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Datakabel eller IrDa???
Fra : marie_a
Vist : 263 gange
40 point
Dato : 25-01-04 22:32

Hej. Har netop købt en N6610 (brugt). Vil købe noget "isenkram", så jeg kan synkronisere med min pc osv. Er i tvivl om, hvad forskellen reelt er på et alm. datakabel til USB og IrDa - andet end hastigheden? (Har ingen erfaring med ovennævnte - endnu! OS: XP Home.

Så... kan nogen hjælpe?

Mvh
Marie

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 26-01-04 00:18

bruger selv ir. hvis du har ir port i din PC (næsten standard i bærbare i dag) så har du det der skal bruges. ellers skal du jo købe kablet.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 26-01-04 02:42

Jeg går ud fra det er en Nokia 6610 du har, jeg ville gå ind på www.thansen.dk og gå ind på mobiltlf.vælge type samt nr. og så skal du have USB infrared Adapter,og du kan se om den passer til din tlf.
Mdvh. jyttejo

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 26-01-04 02:44

jeg skal lige se om det her virker,for der er åbenbart bøvl.

Kommentar
Fra : marie_a

Dato : 26-01-04 08:26

Det ser desværre ikke ud til,, at jeg har en ir port... Hedder porten simpelthen det (ir port), hvis den er integreret i pc'en?

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 26-01-04 20:32

Jeg mener ikke det har noget med Pcen at gøre,for det har jeg da heller ikke,og min virker godt nok til min Sonny Ericsson T610, på min tlf. er der ir+bluetooth,prøv om der er det i din tlf. hvis ikke så er det t.
mdvh.jyttejo.