/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
wirelees
Fra : smeden54
Vist : 184 gange
20 point
Dato : 25-01-04 20:32

når jeg skal hente en fill på icq kan jeg ikke hente den jeg har hørt at der er en
firewall der spære kan den fjernes
hilsen bibber

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-04 21:21

Hvad for et antivirusprogram har du evt??og er der deri firewall? Mvh Sune

Kommentar
Fra : smeden54

Dato : 25-01-04 21:36

i mit antivirus er den slået fra men den er i selve opsætningen på minwirelees router som jeg skal ind og rette på nettet jeg har hørt det er noget med porte
jeg ved det ikke