/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
optagelse af Flash
Fra : worg
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 25-01-04 17:41

hej,

Jeg vil gerne vide om det er muligt at optage/downloade flash' fra internettet? og i så hvordan?

Findes der et program i lighed med Windows Media Recorder" eller "Streambox"

-worg

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 110 point
Dato : 25-01-04 17:48

hmmm når jeg vil downloade flash filer så plejer jeg at bruge Download Accelerator Pro www.Downloadaccelerator.com

i kildekoden finder jeg swf filen ... bare søg på ".swf" på siden kopier linket ind i dap og download

mvh
Phylock`

Godkendelse af svar
Fra : worg

Dato : 26-01-04 04:53

tusind tak.....

Kommentar
Fra : worg

Dato : 26-01-04 05:13

hmmm..... jeg var måske lidt hurtig til at acceptere......... men på den anden side svaret jo godt nok alligevel....
problemet er dog at mit problem ikke er helt løst.....
jeg vil gerne downloade et par koncert klip fra dette site http://www.agendasanmiguel.com/
men hvordan finder jeg .swf filen her?

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 26-01-04 23:46

hmmm den er trickey ... serveren giver ikke adgang til den :( ...
jeg ser lige om jeg kan finde ud af noget

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : worg

Dato : 30-01-04 04:39

var det muligt?

Kommentar
Fra : worg

Dato : 05-02-04 15:24

anything?