/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
MEDDELELSE OM JOHN DARLING
Fra : PeterTh
Vist : 324 gange
40 point
Dato : 25-01-04 13:36

Det er med stor sorg at jeg meddeler at Englands største og mest anerkendte luftgeværs-jæger John Darling - The Hunter er
død af en kræftsvulst i hjernen den 22/1-2004. John Darling blev 58 år gammel.
Han har lært mig mange ting igennem årerne - Gud vær´med dig, John.
Heldigvis er der ingen rotter i himmelen, John Darling.

Ps. : Hvis der nogen der vil se en rigtig pestcontroller i aktion i 2 små videoklip (der kræves Internet Explorer Browser og
Mindows Media Player for at se dem), så gå ind på www.shootingvideos.com og gå ned under Fred Carter gruppen - Gallery

Hilsen
Dennisq

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-01-04 14:26

Hej PeterTh

Tjaahh-- selv de bedste skal jo den vej.
Jeg sætter selv stor pris på ham og de ting han står for, selv om jeg synes der har været stille omkring ham i den senere tid, men det kan selvfølgelig skyldes sygdom.
Inden jeg lader oplysningen gå videre, ville jeg være glad, hvis du vil oplyse hvem eller hvad din kilde er??

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-04 19:30

->PeterTh
Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 14 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj