/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
hp ipaq pocket pc h 2210
Fra : a.j
Vist : 493 gange
200 point
Dato : 25-01-04 09:39

Jeg må ha lavet en fejl.

Min pocket vil ikke starte op, og kan derfor ikke modtage data fra min pc, er der nogen her der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : bjarle

Dato : 25-01-04 10:00

Undskyld, hvad har det med camping at gøre.

Kommentar
Fra : grandt

Dato : 04-02-04 20:53

Hej A.J.
Dit spørgsmål kan meget vel have med camping at gøre, da pda'en kan bruges som navigator.
Til spørgsmålet, har du forsøgt at resette pda'en, sker i det lille hul nederst til venstre på bagsiden.

Kommentar
Fra : knudsenassistance.dk

Dato : 27-02-04 12:54

Hej A.J

Du kan evt. hvis det ikke virker gå ind i active sync og stoppe partnership med PDA og derefter lave et nyt hvis reset ikke virker.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 15-03-04 11:00

Prøv at checke batteriet... evt. hvis du har forstand på teknik, så åbn den og saml den igen!

Mvh. Cooper