/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg forlader kandu
Fra : Ole_Buhl
Vist : 271 gange
20 point
Dato : 25-01-04 01:37

Jeg vil aldrig mere logge på kandu.dk
Dette sted er ikke seriøst.
Jeg har advaret andre, i et tåbeligt spørgsmål, stillet af en bruger ved navn RAM2.

Med venlig hilsen
Ole Buhl

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 25-01-04 01:39

Må vi få et link?

Kommentar
Fra : moderjord

Dato : 25-01-04 01:40

Ja ram2 kan godt være lidt grovmundet til tider no ofense

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-01-04 01:42

Jammen så Hej Hej - der er ikke så meget mere at sige til det, kender dig ikke - så vil ikke sige at vi går glip af noget - iøvrigt nice name (Buhl)
Fordelen ved Kandu er at man kan smutte lige så såre duften ikke passer een... det synes jeg er en fed ting.

Måske du bare skulle lade være at tage den slags så personligt, spring op og fald ned på andres udtalelser.....
Heaven knows.... we all need that!!!!

Nå, men Baj Baj

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 01:54

åh gud, endnu een.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-01-04 01:56

Ja hvis vi skulle være gået hver gang nogen var ulækre i deres ordvalg herinde - var der fisemig ikke mange tilbage herinde - een måske to alt i alt.

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 02:01

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 02:23

og ole... med ALT DET du har bidraget med...... hvor er det ærgeligt.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-01-04 07:21

Jamen så skrid dog - hvorfor lave et nummer ud af det, tror du man vil tale dig imod? Smut du bare fætter.

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 25-01-04 07:39

Hej Ole_Buhl

Jeg har, som du selv, ikke været så aktiv på Kandu, men fulgt lidt med fra sidelinjen, men jeg er helt enig med dig, og har selv overvejet at forlade Kandu, netop på grund af denne Ram2.

At han opretter et spørgsmål i smalltalk, som slet ikke er et spørgsmål, er ganske uhørt, og selv om det hedder smalltalk, så kan man jo godt være alvorlig og seriøs, som jeg netop oplever at du er.

Jeg synes ikke du skal lade dig gå på af Ram2's uforskammetheder. Herregud, han beskriver jo kun virkeligheden som han opfatter den. Og jeg vil da personligt nødig undvære dit gode selskab.

Mvh
Stalk

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 25-01-04 09:18

stalk

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 25-01-04 09:36

ha ha......

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-01-04 10:06

Jeg aner som sædvanligt ikke hvad der foregår, hvorfor henviser Buhl ikke til
et link, så jeg kan følge lidt med?
God søndag til alle

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 10:37

Adios Amigo
Hvor ærgeligt altså - du har jo været ret betydningsfuld her på Kandu

Frida...

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 25-01-04 10:53

Hold da op hvor i gamle rotter jer sammen....

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 25-01-04 11:00

Hej Ole!
Er det dette spørgsmål?
http://www.kandu.dk/dk/spg/31160

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 11:02

Bingo jamen er det ikke fælt??

Frida.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-01-04 11:06

Hej Ole_Buhl

At du tager Kandu useriøst pga. en enkelt brugers spørgsmål og skære os alle over en kam, kan jeg jo kun beklage men vil mene, at det er en useriøs holdning.

Jeg vil give dig ret i at JMS har svaret godt på mange spørgsmål og det er der også mange andre der har - det er dét der gør Kandu seriøst ....men som alle andre steder, vil der også herinde være mennesker med forskellige holdninger og måder at udtrykke sig på - det er dét der gør Kandu så nuanceret ........men det er selvfølgelig helt og holdent dit eget valg om du vil forlade kandu, heldigvis har vi jo alle krav på at være frie individer

// Toupie

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-01-04 12:10

Du vil ikke blive savnet Ole_Buhl..

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 25-01-04 12:34

ole_buhl var det meningen at vi skulle *SKRIGE* NEEEJ det må du ikke du har svaret på 0 spg. og skrevet 0 tips så du må ikke forlade kandu???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 12:34

Hov Hov NielsPT - Stalk vil da savne ham men han er osse en tåbe.....

Frida.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-01-04 13:23

ole_buhl
Hvorfor dette spørgsmål på Kandu ?
Hvorfor ikke bare blive væk og lade være at logge sig på, det ville andre gøre hvis det ikke er for at gøre opmærksom på sig selv !!!

Toupie -> Godt svar.

bentjuul

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 13:26

Det er fordi det er så moderne at udbasunere alle sine elendigheder. Man får ingen opmærksomhed hvis man bare lusker af i stilhed

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-01-04 14:05

->Ole_Buhl
Du kan jo måske have noget ret i det med det seriøse (til tider)
men du kan vel så til gengæld medgive er her sjældent er kedeligt

dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-01-04 14:08

Rettelseskulle være

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 14:19

>dabj
Sikke da noget pjat Kandu er da seriøs i stort set alle andre grupper - end lige smalltalk....men var der ikke en årsag til at smalltalk i sin tid kom på programmet??

Hvorfor ikke bare holde sig - og sin nysgerrige næse fra denne katagori, hvis man som Ole (ansat på chefniveau) så let lader sig provokere

At skride fra kandu er da okay - men at offentliggøre det som Chef Ole har valgt at gøre - er sgu da helt ærligt ikke til andet end at grine af

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-04 15:29

[hør] Go' vind... http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=127828

</MOLOKYLE> el. </KLÅGE MÅGE> ellr.. <PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-01-04 15:44

->frida----helt enig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-01-04 16:26

Hej alle
Jeg vil sluttelig bidrage med dette link og forlade spørgsmålet
http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=127828
Det fortæller mere end noget andet.

bentjuul

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-01-04 18:33

*gggggggggggggg*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 21:38

>bentjuul

Det er rigtigt bentjuul - Der er mere mellem Himmel og Jord, end så mange andre steder

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-01-04 23:03

Det da altid rart når en dobbeltprofil bliver så skitzo, at den forlader Kandu!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 23:05

>tedd

Godt set tedd

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 23:08

dobbeltprofiler?????????? Naiijj det findes vist ikke her på Kandu

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 23:12

>Frida.

Jeg synes da ellers "logiksøjlen" var rimelig høj

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 23:17

Er det Tedd der er logisk?? eller er han bare lidt kvik

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 23:21

>Frida.

Tedd er kvik - du er logisk, bare ikke her ¤¤¤¤ og dog, jeg har gennemskuet din ironi

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 23:27

Hvis jeg bliver ved at skrive indlæg.....sætter du så bare flere sovende smileys på dit næste indlæg

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-01-04 23:34

>Frida.

Pivvv.... Nej jeg opgir' den ulige kamp Du får jo alligevel det sidste ord

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 30-01-04 02:35

Hej se lige:

http://www.kandu.dk/dk/spg/31148

Hmm - så gå dog og lad være med at RÅBE

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-04 14:09

Genta'r : Man skal hvile i sig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-04 18:10

Hvad med at lukke spørgsmålet Ole_Buhl. Nåh nej det kan du jo ikke når du har forladt kandu !!

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 18:17

Godt set bentjuul ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:35

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>