/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Begrænsning af båndbreden
Fra : 7717lobo
Vist : 275 gange
25 point
Dato : 24-01-04 23:25

Hvordan kan jeg begrænse båndbreden på et trådløstnetværk, uden at der er en PC tilrådighed ved antennen. (kun en router og et access point).
Jeg ønsker at styre båndbreden på klokke slet, f.eks: fra kl. 16 - 22 med max 256Kbit downloading og fri uploading og surfning ?

Kommentar
Fra : Bobleflaad

Dato : 06-02-04 09:00

Med mindre du har noget dyrt router / accesss point gear vil det ikke kunne lade sig gøre. Den funktionalitet du beskriver er ikke generisk for alle routere / Access Points, derfor afhænger din mulighed for dette af udstyret.

Kommentar
Fra : Bamse82

Dato : 15-02-04 00:34

du kan evt. kør et stykke software på dit access point, for at kunne styre dette! men hvad er ideen med det når du kun har et access point??