/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Qtek2020 m. telmore
Fra : viper_qtek2020
Vist : 261 gange
20 point
Dato : 24-01-04 22:39

Jeg har problemer med at få MMS til at virke på en qtek2020. Nogen som har telmores indstillinger? Deres kundeservice siger bare at jeg skal tilmelde mig igen. Dog har jeg har tilmeldt og frameldt flere gange på deres hjemmeside, men dog uden held med at få det til at virke.

Jeg kan heller ik tilmelde mig GPRS på deres hjemmeside. Den siger at den valgte telefon er ikke understøttet, problemet er bare at jeg ik kan vælge telefon type.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 24-01-04 22:43

Inde på www.mobildebat har dit et forum der kun drejer sig om spv (smartphone) Der kan du finde din opsætning som du nok skal indsætte manuelt. Men kig der og du vil finde dt. Lige en god side når du smartphone www.4smartphone.dk Massere af gratis programmer osv

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 24-01-04 22:44

der skulle stå www.mobildebat.dk