/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til Limb bizkit - Behind blue eyes~
Fra : hellcraw
Vist : 318 gange
20 point
Dato : 24-01-04 17:40

No'en der ved hvor man kan finde keyboard noder til Limb bizkit - Behind blue eyes ?

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-01-04 17:47

Hej Hellcraw

Jeg ved ikke hvor du kan finde selve noderne, men her er 4 udgaver med becifringer, så bør du være i gang!

http://www.guitartabs.cc/tabsearch.shtml?query=behind+blue+eyes

Mvh
Chamira c",)

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 26-01-04 19:08

Skulle vi ikke give The Who æren for den lille lækkerbisken

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 29-01-04 22:30

Mener jeg også at vi burde.. Der er sgu mere charme over den originale version.. og Limp Bizkit har fuldstændig misfortolket den skjulte stener/tåger morale/mening i sangen! :D

Kommentar
Fra : regsakciel

Dato : 15-03-04 18:35

naa er der nogen der har noderne til behind blue eyes(til keyboard)???
:):):)

Kommentar
Fra : regsakciel

Dato : 15-03-04 18:36

til melodi'

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 06-05-04 21:04

www.e-tabs.org

tror jeg nok

Kommentar
Fra : hellcraw

Dato : 22-06-04 14:27

Hmm... Er det ikk til Guitar ??
fatter ikkk lige hvordan jeg kan spille dem på et keyboard :S Men tak for Akkorderne :P