/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE6's autocomplete fungerer ikke
Fra : evigsommer
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 24-01-04 00:34

Hej!

Jeg har lige haft SurfSecret (privacy-program) http://www.surfsecret.com/products/product-SSDLX.html på prøve, men har så afinstalleret det igen, da jeg synes, det var for besværligt. Jeg bad programmet om at slette forms, passwords osv. Men efterfølgende fungerer IE6's autocomplete-funktion ikke. Der kommer fx en pop up, der spørger, om jeg vil gemme passwordet, og selvom jeg klikker "ja", så husker den det ikke. Autocompeleten funker ikke (autocompleten for webadresser fungerer dog). Hvad gør jeg, og hvad har jeg gjort?!

Med venlig hilsen

Klaus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 00:44

Prøv lige at gå ind i IE Funktioner, Internetindstillinger, Avanceret, og prøv så at se om der ikke skulle mangle en markering i autoudførelse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-04 00:49

Så skulle du prøve Ghost surf det ik besværligt Mvh Sune

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 24-01-04 00:59

Bjarne ...

Jeg har en eng. IE6, men går du ind i Funktioner, Internetindstillinger (options), Content (indhold), Autocomplete, så er "brug autocomplete for webadresser, forms og passwords" alle markerede. Desuden er "prompt me for passwords" også markeret, og den funktion fungerer. Med andre ord er mine autocompleteindstillinger vist okay.

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 01:06

Ja det kunne godt se sådan ud
Har du nogen gendannelses muligheder.
Det er sikkert noget der kan ordnes i registreringsdatabasen, men så skrap er jeg ikke at jeg kan sige hvor.
Det er også sent så jeg melder fra.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 01:09

Prøv lige at tjekke om der ikke er et faneblad der svarer til avanceret (Advanced el.lign.) og der skulle der være endnu en mulighed bare lige så'n for god ordens skyld, ikk'

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 24-01-04 01:14

Hej Bjarne!

Jeg har blot klikket "restore defaults" i "avanceret", så den skulle være god nok. Men autocompleten fungerer stadig kun for webforms, altså når jeg skriver en webadresse på adresselinjen øverst.

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-04 01:19

Så slet ie og geninstaller eller installer Avant Browser *ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 01:23

Sorry

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 01:32

Hvis du har lyst kan du jo lige tjekke dette link af og lytikke til Sune, det er "værkstedshumor"
http://search.microsoft.com/search/results.aspx?st=b&na=83&qu=Internet+Explorer+can%27t+remember+password&View=en-us
kopier hele linket hvis det kikser

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 24-01-04 02:55

Sunowith ...

Jeg kan sgu ikke få afinstalleret IE. Jeg kan kun se en eller anden servicepakke (Q og så en masse tal bagefter) i min add/remove programmes i kontrolpanelet. Har prøvet at gå ind i program files og slette IE-mappen. Det vil den ikke, eftersom IE er i brug ... Ved ikke rigtigt, hvad jeg skal.

Klaus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-01-04 13:03

Jeg skrev lyt ikke til Sune og jeg mener LYT IKKE TIL SUNE, han aner ikke noget om det der.
Avant browseren behøver IE og IE kan ikke bare slettes da mange af dens funktioner bruges i explorer.
Det var IKKE løsningen

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 24-01-04 20:03

BjarneD

Ja, det fandt jeg ud af. Avant er ikke løsningen. Jeg tror, jeg skal afinstallere IE6 og geninstallere, men det er ikke så nemt, for jeg kan ikke finde den i add/remove programmes. Nogen, der ved?

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-01-04 20:15

Du kan læse her, hvordan du afinstaller Internet Explorer 6:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;293907