/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Lygteplacering
Fra : lanther
Vist : 1089 gange
50 point
Dato : 31-03-02 20:35

Vi har en gammel campingvogn fra 1978 som vi skal have indregistret og i den
forbindelse vil vi gerne sætte nye lygter på originale baglygter koster 350
kr. pr. stk. men vi har set i Harald Nyborg at man kan købe nogle baglygter
til 50 kr. pr. stk. Nu er det bare at hvis vi sætte dem på så de sidder lige
over hvor kablet kommer ud af vognen kommer de til at sidde ca. 10 fra
ydersiden af vognen - er der nogen regler for hvor langt inde de må side
eller hvor tæt på kanten de skal sidde.

Mvh og på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-04-02 08:06
Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-02 08:08
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-04-02 08:18
Kommentar
Fra : pui

Dato : 01-04-02 09:22

Tak for link til http://www.motorhistorisk.dk/udstyrsbkg.htm

Fed side!

Hilsen Pui